Вівторок
14.05.2024
08:53
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Вербовецька гімназія
Головна Реєстрація Вхід
»
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 45

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » 2016 » Червень » 10 » Звіт директора школи Повович Валентини Петрівни
16:38
Звіт директора школи Повович Валентини Петрівни

ЗВІТ ДИРЕКТОРА ЗА 2015-2016 н.р.

 

27.05.2016 року відбулися  загальні збори на яких було заслухано звіт директора перед  педагогічним колективом , батьками, громадськістю про роботу навчального закладу у 2015-2016 навчальному році.

 

Протокол

загальних зборів (конференції)

Вербовецької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

 

 

27.05.2016р.

 

Присутні : працівники школи,  батьки

 

Порядок денний

1.Звіт директора школи про роботу за 2015-2016 н.р.

 

СЛУХАЛИ : Попович В.П.- директора школи, яка повідомила, що згідно з наказом Міністерства освіти і науки України №55 від 28.01.2005року «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів» та  №178 від 23.03.2005 року «Про затвердження примірного Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю», відповідно до п. 95 «Положення про загальноосвітній навчальний заклад», затвердженого постановою КМУ від 27.08.2010 № 778, директор зобов’язаний щорічно звітувати про виконану роботу протягом навчального року.

Як директор навчального закладу, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалася Статутом навчального закладу, Правилами внутрішнього розпорядку, посадовою інструкцією директора школи, законодавчими документами України та іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

Будівля нашої школи збудована та прийнята в експлуатацію у 1969 році.

Протягом 2015-2016 навчального року мною, як керівником закладу, та педагогічним колективом зроблено певний внесок у підвищення рівня організації навчально-виховного процесу у школі.

У 2015-2016 навчальному році працювало 16 педагогічних працівники та 11 працівників з числа обслуговуючого персоналу. Навчання завершили 82 учні у 9 класах, середня наповнюваність класів становить 9 учнів.

 

Кадрове забезпечення

  У 2015-2016 навчальному році штатними працівниками школа була забезпечена на 100%. Чисельність працівників школи становить: педагогічних працівників –16 чоловік, з них 1 сумісник; обслуговуючого персоналу – 11 чоловік ( разом із сезонними кочегарами).

Атестація педагогічних працівників 2015-2016 навчального року проводилася згідно з Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів України та планом заходів з проведення атестації вчителів школи. Атестовано чотири педагогічних працівники .

 Розподіл навчального навантаження між учителями проведено відповідно до фаху та кваліфікації за погодженням з профспілковим комітетом школи.

Пріоритетні напрямки і завдання навчально-виховного процесу:

 

1. Створити умови для розвитку творчої самореалізації особистості учня.

 

2. Забезпечити якість освітньої діяльності кожного учасника навчально-виховного процесу.

 

3. Забезпечити активне втілення у навчально-виховний процес новітніх педагогічних технологій навчання, ІКТ.

 

4. Забезпечити умови для повноцінного фізичного, духовного здоров’я дітей, розвитку особистості дитини відповідно до національних та загальнолюдських цінностей.

 

5. Удосконалювати систему національного виховання та учнівського самоврядування як необхідної форми громадянського виховання.

 

6. Продовжити роботу із соціального захисту дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей, які потребують корекції розумового та фізичного розвитку.

Якість навчально-виховного процесу школи, його результати певною мірою залежать від учителя, його теоретичної підготовки, педагогічної та методичної майстерності.

З метою поліпшення фахової підготовки педагогічних кадрів у школі проводилася спеціальна методична робота, яка спонукала кожного вчителя до підвищення свого фахового рівня; сприяла взаємному збагаченню членів педагогічного колективу педагогічними знахідками, давала змогу молодим учителям вчитися педагогічної майстерності у старших і досвідченіших колег, забезпечувала підтримання в педагогічному колективі духу творчості, прагнення до пошуку.

 Згідно з річним планом школи на 2015/2016 навчальний рік, на виконання наказу по школі від  31.08.2015 року № 59-од  « Про затвердження структури методичної роботи школи на 2015-2016 навчальний рік» у відповідності до методичного забезпечення школи педагогічний колектив у 2015/2016 навчальному році продовжував  працювати над науково-методичною темою «Нові освітні технології як чинник формування в учнів позитивної мотивації до навчальної діяльності і як дієвий фактор підвищення результативності навчально- виховного процесу». У школі діяли  методичні об'єднання: вчителів початкових класів (керівник Поліщук Л.О.), вчителів суспільно-гуманітарного циклу (керівник Лавренчук Т.П.), методичне об'єднання класних керівників (керівник Гурська Г.І.) , вчителів природничо- математичного циклу ( керівник Паращук О.Є.). Робота шкільних методичних об'єднань була спланована і велася згідно графіка. Щомісяця складався план методичної роботи школи.

Складено перспективний  план курсової підготовки та атестації вчителів на 5 років.

У 2015/2016 навчальному році всі вчителі, згідно графіка, пройшли атестацію педагогічних працівників, та своєчасно пройшли курси підвищення кваліфікації.

        У 2015-2016 навчальному році було атестовано 4 педагогічні працівники:

-Гурська Г.І. , вчитель  початкових класів, встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст  першої категорії»

-Миклащук О.В., вчитель  німецької мови, встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії»

-Захарчук І.М.  вчитель української мови та літератури , підтверджено раніше встановлену  кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії»;

-Петрук Н.А., вчитель початкових класів, встановлено 9 тарифний розряд.

 Щороку вчителі школи є активними учасниками різного рівня конкурсів, зокрема  на районний  етап конкурсу «Освіта Хмельниччини на шляхах реформування» педагогами школи  було подано 3 посібники, усі матеріали були оформлені у відповідності до вимог. Кількість матеріалів , які були відзначені на обласному рівні у порівнянні з минулим навчальним роком залишилася стабільною ( 6 призових місць):

І місце – Брожик А.С. Народна лялька

І місце — Поліщук  Л.О., Діхтярук Ю.С. Види та жанри образотворчого мистецтва у початковій школі. 

ІІ місце — Попович  В.П., Миклащук О.В. Формування духовно-моральних цінностей школярів в умовах навчально-виховного процесу.

ІІ місце — Швед  Г.М. Русский язык. Планы-конспекты уроков. 6 класс.

ІІ місце — Присяжнюк І.І., Дзюба М.М. Комплекси вправ для учнів з різними видами захворювань.

ІІІ  місце — Гурська Г.І., Петрук Н.А. Здорове харчування. 

Також впродовж року  вчителі відвідували районні семінари та заходи, брали участь у дискусіях та обговореннях нагальних педагогічних проблем працювали над впровадженням Нових державних стандартів.

Вчителі школи 100% володіють комп’ютером і продовжують вдосконалювати свої уміння і навички .

На  сайті школи   висвітлюються всі аспекти роботи навчального закладу, інформація для батьків та учнів.

Управлінська діяльність

  Управління школою здійснюється згідно з річним планом роботи школи, планом внутрішньошкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.

  У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу.

Протягом 2015-2016 навчального року адміністрацією школи здійснювалася контрольно-аналітична діяльність. Був перевірений стан викладання  української мови та літератури у 5-7 класах,  з основ здоров’я, проведено  наступність у навчанні учнів 5 класу, адаптація шестирічних дітей до навчання в школі, персональний контроль учителів, які атестуються. За планом контролювалося ведення класних журналів та журналів, відвідування школи учнями, ведення учнями щоденників.  Перевірялися питання виконання навчальних програм, ведення щоденників, зошитів, особових справ, техніки читання.

За підсумками перевірок підготовлені довідки, накази, які заслухані на засіданнях педагогічної ради, на нарадах при директорі та заступникові з навчально-виховної роботи.

Навчальна діяльність учнів та педагогічного колективу

Велика увага у школі приділяється охопленню дітей навчанням. З 1 вересня у 1 класі навчалося 12 учнів, 1 учень у зв’язку з переїздом на постійне місце проживання до батька вибув зі школи , закінчили навчання у 1 класі 11 учнів. Учні 1 класу навчалися за програмою нового Держстандарту початкової освіти. Для них були створені всі необхідні умови : обладнано ігровий куточок, організовано психологічний супровід. Весь рік першокласники знаходилися під пильним наглядом з боку адміністрації, медичної сестри. Всього  2015-2016 навчальний рік школу закінчили 82 учні. Навчання в школі організовано за навчальним планом основної школи з українською мовою навчання з вивченням російської мови.   У 2016-2017 навчальному році 8 клас буде навчатися за новим Державним стандартом, який передбачає нові навчальні плани.

Навчальна діяльність педагогічного колективу у школі протягом 2015/2016 навчального року здійснювалась згідно з навчальним планом, за навчальними програмами, підручниками та навчальними посібниками, рекомендованими Міністерством освіти та науки України для використання у загальноосвітніх навчальних закладах з українською мовою навчання у 2015/2016 навчальному році.

У результаті перевірки, проведеної адміністрацією у травні  2016 року, було встановлено, що кількість запланованих  уроків за ІІ семестр 2015/2016 навчального року відповідає календарному плануванню. Перевірка засвідчила відповідну кількість уроків розвитку мовлення з української мови, літератури, світової літератури.

Усі записи на сторінках класних журналів відповідають вимогам Інструкцій з ведення класних журналів .

Всі навчальні програми за 2015/2016 навчальний рік виконано у повному обсязі .

Належна увага у 2015-2016 навчальному році приділялась роботі із здібними дітьми. Учні школи були активними учасниками олімпіад , конкурсів різного рівня.

Так, у 2015-2016 н.р., у порівнянні з минулим навчальним роком, підвищилася результати отримані учнями школи у районних олімпіадах та конкурсах . Результати наступні:

№п/п

Прізвище, імя учня

Клас

Назва конкурсу

Результативнісь

Вчитель

  1.  

Борова Олена

8

ІІ етап олімпіади з німецької мови

1 місце

Миклащук О.В.

  1.  

Броль Олеся

8

ІІ етап олімпіади з німецької мови

3 місце

Миклащук О.В.

  1.  

Борова Олена

8

ІІ етап Всеукраїнського конкурсу з української мови ім..П.Яцика

2 місце

Оніщук О.П.

  1.  

Броль Олеся

8

ІІ етап олімпіади з математики

4 місце

Коночук Т.П.

  1.  

Ярошук Микола

9

Районні змагання з шахів

1 місце

Присяжнюк І.І.

  1.  

Ярошук Микола

9

Районні змагання з шахів

 

ІІІ місце

Присяжнюк І.І.

Грицюк Яна

9

Гарнюк Олександр

9

  1.  

Васильчук Віталій

8

Районні змагання з міні-футболу

ІІІ місце

Присяжнюк І.І.

Беч Ярослав

9

Галицький Олександр

9

Мартинюк Олексій

9

Ярошук Микола

9

 Мусійчук Владислав

6

Криворчук Максим

7

Тихонець Іван

7

6

 Миклащук Софія

2

Конкурс військово-патріотичної творчості дітей та учнівської молоді «За нашу свободу»

Диплом І ступеня

Гурська Г.І.

7

Васильчук Аліна

7

Конкурс декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край»

1 місце

Брожик А.С.

Васильчук Карина

7

 

Також учні  школи взяли  активну участь в заочному конкурсі «Юний математик», заочному конкурсі юних хіміків та біологів, «Птах року», інтерактивних конкурсах „Кенгуру”,  «Геліантус»,  «Колосок», Всеукраїнській грі «Соняшник».

Назва конкурсу

Результати

Всього взяли участь

Золотий сертифікат (диплом І ступеня, відзнака «відмінно»)

Срібний сертифікат (диплом ІІ ступеня, відзнака «добре»)

Бронзовий

сертифікат (диплом ІІІ ступеня)

Кенгуру

14

3

6

 

Кенгуру (весна)

9 Результати не надійшли

 

 

 

Соняшник

14

8-Диплом переможця

Всеукраїнського рівня

1- регіонального рівня

1-Диплом переможця на шкільному рівні

 

2-регіонального рівня

1- Всеукраїнського рівня

1-регіонального рівня

Колосок весняний

13

Результати не надійшли

 

 

 

 

Виховна та позакласна робота

Виховна робота проводилася згідно плану виховної роботи школи. Силами дитячого самоврядування під керівництвом класних керівників, вчителів, заступника директора з навчально-виховної роботи, педагога – організатора  були організовані і проведені на належному  рівні шкільні свята.

   Виховна   робота у школі була спланована  на виконання  Законів України України „Про освіту”, „Про загальну середню освіту”, державних, обласних  та районних програм Національної програми патріотичного виховання та інших законодавчих документів

Головна увага приділялась створенню оптимального соціально-культурного мікроклімату в класних колективах, який сприяв формуванню творчої особистості учнів через організацію різноманітних форм виховної діяльності.

         Для реалізації цих завдань в школі розроблені плани виховної роботи класних керівників та  план методичного об’єднання класних керівників. Класні колективи працювали  над вирішенням визначених власних виховних проблем.

          Адміністрація школи  приділяє увагу організації виховної роботи класних керівників. Реалізація завдань з виховної роботи протягом року розглядається на засіданнях  педагогічної ради, нарадах при директорові та методоб’єднанні класних керівників.

Адміністрацією школи та класними керівниками здійснювався щоденний  контроль за відвідуванням учнів.

В основі виховної роботи  школи національно-патріотичне та родинно-сімейне виховання. Реалізація даних та інших напрямів виховної роботи здійснювалася через заходи, передбачені виховним планом роботи школи; враховували особливості виховання особистості та відображались у системі загальношкільних заходів, роботі органів учнівського самоврядування, роботі з батьківською громадськістю, спільній діяльності школи та громадських організацій. Цікаво та змістовно протягом навчального року проведені родинні свята , народознавчі заходи ; учні школи вивчають історію рідного краю, пропагують рідну мову, займаються шефською допомогою ветеранам, літнім людям.

З метою формування ціннісного ставлення до культури і мистецтва, до себе  педагоги школи  працюють над  створенням ситуації успіху для кожної дитини, над усвідомленням учнями своїх здібностей. У школі були проведені такі традиційні форми діяльності: виставки-конкурси осінніх композицій з квітів, природного матеріалу, свято до Дня вчителя, , новорічні свята, виставки новорічних композицій «Замість ялинки – святковий букет», концерт – вітання «Зі святом, милі жінки», конкурси  малюнків, листівок, різноманітні свята і конкурси, які проходили в класних колективах.

Головним із напрямків виховної роботи з учнями було національно-патріотичне,  громадянське виховання. З цього питання в школі проведено такі заходи, як свято «Ми козацького роду», «Всім серцем любіть Україну свою», тематичні класні години «Державна символіка України», «Я – громадянин України», «Знай і оберігай закони нашої держави». У рамках даних напрямків проведено заходи «Усе обміліє пам'ять віку, у серцях нащадків буде жить», «Живи та міцній, українська державо», «Буду я навчатись мови золотої», «В єдності сила і міць держави» (до дня Соборності), «Прости нам, пам'яте, прости» (до Дня пам'яті жертв голодомору) , «Памятаємо. Перемагаємо»(до дня Перемоги), флеш-моб «Ми українці! І пишаємось тим!», уроки мужності «Хоробрі серця», конкурсно- розважальна програма «Один день в армії»., акція «Янгол- охоронець для учасників АТО», виставка творчих робіт «Малий Державний Герб України», виставка- презентація «А на тих рушниках- Україна моя» тощо.

Усі форми виховної діяльності були проведені за участю  учнівського самоврядування, та за підтримки педагогічного та батьківського колективів.

У школі  працювали 9  гуртків за різними напрямками: естетичним, декоративно – прикладним, екологічним, спортивним, де учні могли реалізувати свої вміння і здібності. Гуртківці були активними учасниками районних виставок, конкурсів, змагань.

Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно з діючим законодавством.  Двічі на рік складаються та поновлюються списки учнів соціально-незахищених категорій.

У відповідності з Законами України «Про загальну середню освіту», «Про освіту», «Про пожежну безпеку», «Про дорожній рух», «Про охорону здоров’я» та іншими нормативними документами з учнями школи організовано роботу з питань профілактики дитячого травматизму, вивчення правил безпечної життєдіяльності як на уроках, так і в позаурочний час.

Питання профілактики дитячого травматизму, охорони життя і здоров’я учнів розглядаються на батьківських зборах та під час роботи батьківського лекторію.

У 2015/2016 навчальному році випадків травмування учнів , нещасних випадків не було

Соціальний захист

У 2015 – 2016 навчальному році робота Вербовецької загальноосвітньої школи І – ІІ ступенів з питань соціального захисту незахищених категорій  дітей керувалася каталогом урядових та галузевих документів, що забезпечують дотримання законодавства в галузі охорони дитинства, а саме: Законами України  «Про охорону дитинства», «Про державну допомогу сім’ям з дітьми», Постановою Кабінету Міністрів України «Про організацію харчування окремих категорій у навчальноосвітніх закладах» тощо. Протягом начального року робота з дітьми соціально незахищених категорій була спрямована на створення умов для розвитку творчої особистості як громадянина України, формування майбутнього покоління здатного створювати цінності громадянського суспільства, виховання національної культури, утворення принципів загальнолюдської моралі. Пріоритетними напрямками та принципами у навчанні та вихованні дітей соціально незахищених категорій є:

  • виховання свідомого ставленні до свого здоров'я,
  • формування засад здорового способу життя;
  • індивідуальний підхід до кожної дитини;гармонія інтересів, потреб і бажань учнів;
  • виховання патріотизму, громадських якостей особистості.

Створений банк даних соціально незахищених категорій дітей. На кінець навчального року у Вербовецькій  ЗОШ І – ІІ ступенів навчалося 82 учні. З них:

  • дітей – інвалідів – 2 учні; 
  • дітей багатодітних сімей – 41  учень;
  • дітей матерів – одиначок – 12 учнів;
  • дітей з малозабезпечених сімей – 12 учнів;

Дітей пільгової категорії - 2 учні (діти – інваліди)

Щоденно вівся облік відвідування учнями школи , зясовувались причини пропусків учнями занять та вживалися заходи. З учнями даних категорій проводилася змістовна виховна робота. Цим  дітям приділялося багато уваги. Усі діти були охоплені гуртковою роботою,  залучалися до участі у різних класних та загальношкільних виховних заходах. Вони брали участь у районних конкурсах на різну тематику, а також в районних спортивних змаганнях, в шкільних, районних олімпіадах .

Протягом року певна робота велась адміністрацією школи, класними керівниками, вчителями- предметниками з батьками, діти яких відносяться до соціально незахищених категорій (роз’яснювальна робота, індивідуальні бесіди з батьками та опікунами  на батьківських зборах, лекторіях, при відвідуванні сімей вдома).

Роботу з соціально незахищеними категоріями дітей проведено згідно з планом роботи на середньому рівні.

Учнівське самоврядування

Робота учнівського самоврядування у 2015 – 2016  навчального року була спрямована на забезпечення і захист прав інтересів учнів, підвищення якості та інтересу учнів до знань, пропаганди здорового способу життя, запобігання негативних проявів в учнівському середовищі, організацію дозвільно – розважальної діяльності, на виконання державних, обласних  та районних програм Національної програми патріотичного виховання,  і здійснювалася згідно з «Основними орієнтирами виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України».

За участю учнівського самоврядування  було організовано та проведено:

– День Соборності України, День вшанування пам’яті Героїв Крут,

заходи щодо відзначення річниці від дня народження Т.Г.Шевченка в рамках якого урочиста загальношкільна лінійка, тиждень української літератури «Слава Шевченкові – слава Україні», шевченківські читання «Золоті зерна поезії Т.Г.Шевченка»; відзначення Міжнародного Дня рідної мови; міжнародний день пам’яті жертв радіаційних аварій та катастроф «Чорнобиль -  рана і біль»; екологічний двомісячник (квітень – травень) ( трудовий десант «День довкілля». Організовано  волонтерську допомогу людям похилого віку у прибиранні територій та присадибних ділянок,  підготували  та  привітали вчителів- пенсіонерів з Днем учителя. Школа взяла участь у проведенні  акцій щодо допомоги  воїнам що знаходяться в зоні АТО.

Протягом року членами учнівського самоврядування здійснювався контроль за поведінкою учнів на перервах,  відвідуванням учнями школи та  проводилися рейди – перевірки зовнішнього вигляду, виконання домашніх завдань..

Збереження і зміцнення здоров’я учнів та працівників

  Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів та вчителів у закладі обладнаний медичний кабінет, де працює шкільна медична сестра Дзюба М.М., яка організовує систематичне та планове медичне обслуговування учнів, забезпечує профілактику дитячих захворювань. 

Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно цих списків видається наказ по школі.

Медичне обслуговування працівників школи організовано щорічно. Огляди відбуваються за рахунок держбюджету. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних книжках установленого зразка, які зберігаються у школі.

  Важливим аспектом збереження здоров’я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у школі. Організація харчування учнів закладу регламентується законами України «Про освіту» (ст. 25), «Про загальну середню освіту» (ст.22), «Про охорону дитинства» (ст. 5), Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», іншими нормативними документами. Згідно з вищезазначеними документами, учні 1-4 класів забезпечуються безкоштовним одноразовим харчуванням. У цьому навчальному році безкоштовне харчування для учнів 1-4 класів було організовано на суму 5 грн.00 коп. на день, для дітей з малозабезпечених сімей на суму 8 грн. 00коп., за батьківські кошти гаряче харчування було організоване для учнів 5-9 класів.    

Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності

  Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі,  сплановані заходи.

  На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожний кабінет, спортивна зала має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у школі оформлено стенди з безпеки життєдіяльності, протипожежної безпеки, електробезпеки, правил дорожнього руху.

Протягом було проведено  в рамках Тижнів життєдіяльності лекції з питань електробезпеки ,  дотримання вимог пожежної та технічної безпеки, цивільного захисту,  правил поведінки на водоймищах,  порядку дій населення  при виявленні вибухонебезпечних предметів, пожежі, надання допомоги потопаючому, проведено планові інструктажі з учнями та відкриті виховні заходи з попередження дитячого травматизму:

  • «Вогник і вогнище»;
  • «Вогонь друг – вогонь ворог»;
  • «У країні дорожніх знаків»;
  • «Природні надзвичайні ситуації»;
  • «Рятувальні прийоми та засоби в екстремальних ситуаціях»;
  • «Автомобіль, дорога, пішохід».

Адміністрацією  школи створюються відповідні умови для безпечної організації навчально – виховного процесу. Питання  щодо учнівського травматизму та безпеки життєдіяльності розглядаються на нарадах при директорові, МО класних керівників.

Одним із основних напрямків в роботі школи є формування навичок безпечної поведінки учнів. З цією метою в навчальному закладі організовано чергування вчителів у їдальні, вчителів початкових класів  та чергового класу по школі, проводяться виховні години в класах. В класних журналах відведені сторінки для бесід, в щоденниках учнів в наявності  пам’ятки з безпеки життєдіяльності.

Протягом  року не зафіксовано випадків травмування дітей у побуті та під час навчально – виховного процесу.

Співпраця з батьками

  Виховання учня в школі і сім’ї – щоденний нерозривний процес. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов’язаних з професіями, світом захоплень, родинними святами. Класні керівники тісно співпрацюють з сім’ями своїх вихованців: відвідують дитину вдома, спілкуються з родиною, комісійно складають акти обстеження житлово-побутових умов проживання певних категорій учнів.

У школі заведений журнал обліку звернень громадян. На батьківських зборах батьки мають можливість письмово висловити побажання щодо покращення навчально-виховного процесу. Створена рада школи, на засіданнях якої розглядаються питання навчання і виховання, розвитку школи та поповнення матеріально-технічної бази.

Протягом навчального року організовується всеобуч  для батьків із питань правової освіти населення, виконання батьківських обов’язків, відповідальності за життя та збереження здоров’я дітей, профілактики жорстокого поводження з дітьми та насильства в сім'ї, протидії ксенофобським  проявам, профорієнтації, протидії торгівлі людьми, профілактичні індивідуальні бесіди з батьками учнів.              

Фінансово-господарська діяльність

Протягом року проводилась цілеспрямована робота щодо зміцнення матеріально- технічної бази навчального закладу.  У 2015-2016 навчальному році спільними зусиллями спонсорів батьків , школи покращився естетичний вигляд школи. За спонсорські кошти замінено 24 вікна на металопластикові .

За благодійні спонсорські кошти батьків проведено поточний ремонт навчальних кабінетів, приміщення школи, замінено рукомийник в їдальні  школи.

Школа співпрацює з місцевими підприємцями , які надають посильну спонсорську допомогу школі. Так, Воронюк В.М. та Воронюк К.М. придбали та передали школі фарбу , щіточки для покраски , розчинник; Василишина О.В., Грицюк А.М. подарували учням школи новорічні подарунки.

Переглядів: 601 | Додав: serg | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук

Календар
«  Червень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Архів записів

Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz