Предмет
|
Тема вивчення
|
Практична робота
|
Природознавство
|
Лісостеп
|
с.139-142, прочитати, дати відповідь на питання рубрики “Перевір себе”
|
Степ
|
с.142-146, прочитати, скласти два ланцюги живлення, що сформувалися в степу
|
Літературне
читання
|
Яків Михлик “Мандри по дну морському”
|
с.62-63, опрацювати текст
|
Гумористичні твори. В.Нестайко
“Із сміхом треба бути обережним...”
|
с.171, прочитати, поставити два запитання по змісту прочитаного
|
Г.Малик “Мавпині іменини”.
|
с.171-172, прочитати, розіграти сценку за віршем
|
Українська
мова
|
Повторення вивченого про текст, основну думку тексту, заголовок
|
с.177-178, виконати впр.353
|
Повторення вивченого про звуки мовлення, позначення їх буквами. Звуко-буквений аналіз слів.
|
с.178-180, пригадати порядок звуко-буквеного аналізу за впр.354 (усно), виконати впр.358
|
Математика
|
Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Розв'язування задач
|
с.158-160, розглянути пояснення за № 1004, виконати № 1011, 1012
або № 1018, 1019
|
Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Обчислення значень виразів із буквою Задачі на знаходження середнього арифметичного
|
с.160-161, прочитати пояснення за № 1022, виконати № 1026, 1027
|
Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові числа, якщо частка містить нулі. Задачі на зведення до одиниці.
|
с.161-162, розглянути пояснення за № 1030, виконати № 1034 або № 1035
|
Інформатика
|
Перетворення інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації
|
Опрацювати дані про джерела
інформації
|
Я у світі
|
Навчальний проєкт “Подорожуємо країнами Євросоюзу”
|
с.113-120, підготувати матеріал відповідно теми проєкту
|
Трудове
навчання
|
Самообслуговування
|
с.110-115, прочитати матеріал, виготовити модель дитячого літнього взуття (за власними вибором)
|
Основи здоров'я
|
Звички і здоров'я. Формування звичок
|
с.151-153, опрацювати матеріал
|
Фізична культура
|
Вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості
|
Виконати вправи для запобігання плоскостопості
|
Курс “Я люблю Україну”
|
Здобутки і перемоги України в спорті
|
с.123-125, опрацювати матеріал
|
Образотворче
мистецтво
|
Розширення уявлень про роботу художника-дизайнера.
|
Виконати композицію “Шпаківня”
|
Німецька мова
|
Наші лісові тварини
|
Відгадай загадки впр.3 с.174
|
|
Тварини в зоопарку. Контроль аудіювання
|
Прослухати аудіо запис та виконати завдання у вайбері
|