Предмет
|
Тема вивчення
|
Практична робота
|
Природа
|
Опора тіла і рух. Опорно-рухова система. Травна система.
|
Опрацювати параграф 47-48, ст.144-150.
|
Математика
|
Зміна частки при зміні дільника у кілька разів. Розв’язування рівнянь і задач.
|
Розглянути правило ст. 148,виконати № 983-984,
|
Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач.
|
Виконати № 986, 991, 997, 998.
|
Розв’язування рівнянь з двома діями. Обчислення периметра прямокутника.
|
Виконати № 1000,1005-1006.
|
Українська мова
|
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із лексико-логічними значеннями дієслів.
|
Виконати впр.414,417.
|
Змінювання дієслів за часами.
|
Розглянути таблицю ст.167, вивчити правило ст.167-168; Виконати впр.420, 422.
|
Вправи на розпізнавання часових форм дієслова.
|
Виконати впр.424,426.
|
Літературне читання
|
Творчість Василя Чухліба. Буть природі другом. «Равлик».
|
Ст. 151-153; читати твір в особах, відповідати на питання.
|
Дмитро Чередниченко «Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик».
|
Ст. 153 - 155; читати, переказувати.
|
Все так цікаво навкруги. Д. Чередниченко «Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик»(продовження).
|
Ст. 155 – 156 читати, переказувати, відповідати на питання
|
Урок позакласного читання. Зі скарбниці казкарів світу.
|
Ст.95-102; читати, переказувати.
|
Я у світі
|
Я вивчаю різні країни й народи.
|
Опрацювати матеріал
cт.120 – 125.
|
Основи здоров’я
|
Навчання – найголовніша справа. Розвиток пам’яті та уваги.
|
Опрацювати матеріал
cт.125 – 128.
|
Інформатика
|
Середовище створення презентацій.
|
Створити презентацію на вільну тему.
|
Трудове навчання
|
Виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми.
|
Виготовлення іграшок на основі циліндра або конуса.
|
Образотворче мистецтво
|
Роль театрального костюма в розкритті образу театрального героя.
|
Створення ескізу театрального костюма .
|
Музичне мистецтво
|
Парад маршів.
|
Вивчити пісню «Семеро гномів »
|
Фізична культура
|
Вправи для опанування навичками оволодіння малим м’ячем.
|
Вчитися виконувати вправи з малим м’ячем.
|
Німецька мова
|
Я маю хобі
|
Виконати на вибір:
І- впр. 3 с.131
ІІ- впр. 6 с.132
|
|
|