Предмет
|
Тема вивчення
|
Практична робота (виконати вправу, виконати практичну роботу, зробити повідомлення, створити презентацію та ін.)
|
Алгебра
|
Статистичні дані. Способи подання даних та їх обробка
|
§24,переглянути відео урок https://youtu.be/agTeiKu6VrQ , виконати індивідуальні завдання
|
Геометрія
|
Розв’язування задач
|
Виконати тестові завдання
|
Узагальнення по темі «Геометричні перетворення»
|
Виконати різнорівневі завдання
|
Фізика
|
Розв’язування задач
|
Виконати індивідуальні завдання
|
Розв’язування задач
|
Виконати індивідуальні завдання
|
Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів і теорій. Фундаментальний характер законів збереження
|
Опрацювати §39, вик. впр.39(1,2)
|
Німецька мова
|
Узагальнююче повторення по темі «Україна»
|
Виконати тест. Тест активний до 24 квітня 14.00
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=417996
|
Біологія
|
Біотичні, абіотичні та антропогенні фактори.
|
Прочитати § 56. Назвати по три екологічних чинники нашої місцевості.
|
Стабільність екосистем та причини її порушення.
|
Прочитати § 58. Дати визначення поняття «види-агресори»
|
Хімія
|
Білки як біологічні полімери. Денатурація білків. Біологічна роль амінокислот і білків.
|
Прочитати §39. Виконати тести. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=673074
(додаткові пояснення будуть у у групі Viber)
|
Інформатика
|
Розв’язування компетентнісних задач.
|
(додаткові пояснення будуть у групі Viber)
|
Укр.мова
|
Повторення вивчених розділових знаків
|
Опрацювати §33. Виконати впр.360, 361
|
ЗМ. Конспект науково-навчального тексту
|
Опрацювати матеріал на ст.200-201. Написати конспект впр.347
|
Укр.літ.
|
П.Куліш
|
Опрацювати біографію, скласти за нею кросворд
|
П.Куліш «Чорна рада»
|
Прочитати роман
|
Географія
|
Туризм як складова національної економіки, його види. Туризм в Україні
|
а) Опрацюйте § 42,
б)перегляньте відео-презентацію: https://youtu.be/BoKULKPYWiQ, https://youtu.be/3j8RBM4SQxE
в) виконати завдання в зошиті: скласти і записати 10 запитань до тексту параграфа або описати один з туристичних районів України.
|
Основи здоров’я
|
ВІЛ/СНІД: виклик людству
|
а)Опрацюйте § 26.
б) переляньте відео: https://youtu.be/lJU3_Qjz9qs
в) Виконати завдання в зошиті: скласти і записати 10 запитань до тексту параграфа або записати причини і наслідки дискримінації до ВІЛ-позитивних.
|
Історія України
|
Суспільно- політичне життя на західноукраїнських землях на початку ХХст.»
|
Прочитати параграф 28 (с.245-249) виконати завдання ( група Viber)
|
Всесвітня історія
|
|
Повторити параграфи 23-26 , підготуватись до уроку узагальнення.
|
Основи правознавства
|
|
Повторити параграфи 15-23, підготуватись до уроку контролю та корекції знань з теми.
|
Російська мова
|
Розділові знаки у складних реченнях з різними видами зв’язку поряд з сурядними та підрядними сполучниками
|
- Прочитати матеріал на с. 206
Виконати впр.360, 361, 362
|
|
Розвиток мовлення. Мовленнєва тема «Мова, яка не потребує перекладу». Мовленнєва підтема «Ніщо не нагадує так минулого, як музика…». Разігрування діалога-відгуку. Складання плану тексту
|
- Прочитати текст впр. 363, скласти план тексту
- Виконати впр. 366 Б
|
Зарубіжна література
|
«Тев'є-молочар». Народний гумор. Сучасні інтерпретації твору в театрі, кіно та інших видах мистецтва
|
Поєднати цитати та засіб комічного
|