Предмет
|
Тема вивчення
|
Завдання
|
Географія
|
Тема 1. Географічне положення, адміністративно-територіальний устрій, історія формування і розвитку.
|
Опрацюйте текст та на основі нього напишіть в свої зошити конспект (даний текст скину в Vieber)
|
Тема 2. Природа регіону. Особливості природних умов і ресурсів. Природокористування. Об’єкти природно- заповідного фонду. Тема 3. Населення регіону. Кількість та структура населення. Етнічний склад. Особливості зайнятості населення
|
Опрацюйте текст та діаграми та на основі нього напишіть в свої зошити конспект (даний текст скину в Vieber)
|
Основи здоров’я
|
Узагальнення з теми «Безпека в побуті й навколишньому середовищі»
|
Онлайн тестування (посилання скину в Vieber)
|
Мист.
|
Стильовий синтез.Творчість Тараса Шевченка та Миколи Лисенка
|
Створити емблему фольклорного фестивалю(графічний матеріал за вибором учня)
Прослухати https://www.youtube.com/watch?v=0Naejb4ZQv8
|
Німецька мова
|
Населення України
|
Виконати впр.3 с.201
|
Країна та її люди
|
Виконати впр.2а с.203
|
Алгебра
|
Повторення. Властивості та графіки функцій у =k/x, у= х2, у =х
|
Виконати тестові завдання https://naurok.com.ua/test/join? gamecode=764096
|
Підсумкова контрольна робота
|
Виконати контрольну роботу (завдання у групі Viber)
|
Геометрія
|
Підсумкова контрольна робота
|
Виконати контрольну роботу (завдання у групі Viber)
|
Розв’язування задач
|
Виконати індивідуальні завдання
|
Фізика
|
Навчальний проект з теми «Електричні явища. Електричний струм»
|
Виконати проект на одну із запропонованих тем (теми проектів у групі Viber)
|
Навчальний проект з теми «Електричні явища. Електричний струм»
|
Виконати проект на одну із запропонованих тем (теми проектів у групі Viber)
|
Біологія
|
Статеві клітини. Запліднення. Менструальний цикл.
|
Прочитати §63. Переглянути відео-урок https://www.youtube.com/watch?v=Ast5hOVaNbg
|
Вагітність. Ембріональний період розвитку людини. Плацента, її функції.
|
Прочитати §64. Переглянути відео-урок https://www.youtube.com/watch?v=F2yS-7gRQnA
|
Хімія
|
Вплив на довкілля оксидів, кислот, основ і середніх солей.
|
Виконати проект «Неорганічні речовини – представники основних класів у будівництві й побуті». (додаткові пояснення будуть у групі Viber)
|
Проект «Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини»
|
Виконати проект «Хімічний склад і використання мінералів» (додаткові пояснення будуть у групі Viber)
|
Інформатика
|
Контрольна робота з теми «Алгоритми та програми»
|
Виконати різнорівневі завдання. (додаткові пояснення будуть у групі Viber) https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=178503
|
Укр.мова
|
Контрольна робота
|
Виконати тестові завдання
|
Уточнювальні члени речення
|
Опрацювати §38. Виконати впр.344
|
Укр.літ.
|
Література рідного краю.
|
Читати і аналізувати твори
|
Контрольна робота
|
Виконати тестові завдання
|
Російська мова
|
Повторення. Узагальнення та систематизація вивченого з тем: «Складне речення», «Пряма та непряма мова».
|
Виконати впр. 587, 590
|
|
Контрольна робота: тестові завдання за мовними темами.
|
Виконати тестові завдання з мовних тем
|
Зарубіжна література
|
Алегоричні образи повісті. Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана.
|
Переглянути відео урок
Виконати тестові завдання.
|
|
Барбара Космовська (нар. 1958). «Буба: мертвий сезон». Художній світ Б. Космовської. Батьки – діти, діди – онуки. Ідея поваги й любові до людини. Сімейні цінності у творі.
|
Прочитати короткий зміст твору
Дати відповіді на запитання
|
Історія України
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Українські землі у 20-90-х роках ХУІІІ ст»
|
Завдання в групі Vibes
|
Всксвітня історія
|
Індія та Персія в ХУІ-ХУІІІ ст..
|
Прочитати параграф 28, виконати тести
|