Предмет
|
Тема вивчення
|
Практична робота
|
Природознавство
|
Узагальнення та систематизація знань
по темі “Природа України”
|
Виконання завдань закритого та відкритого типу
|
Природні зони України. Карта
природних зон.
|
с.132-134, прочитати; підписати назви природних зон на контурній карті України.
|
Літературне
читання
|
Урок позакласного читання.
Школа добрих учинків (за творами
В.Сухомлинського)
|
Прочитати та проаналізувати зміст твору В.Сухомлинського
(на власний вибір)
|
А.Костецький “Спішу додому”
|
с.158, прочитати, розіграти сценку за прочитаним твором.
|
В.Сухомлинський “Не загубив, а знайшов”
|
с.159-160, прочитати і поміркувати, про що хотів сказати автор своїм читачам.
|
Життя і творчість Всеволода Нестайка
В.Нестайко “Шура і Шурко”
|
с.160-162, читати, поставити запитання до прочитаної частини.
|
Українська
мова
|
Роль прислівників у художніх та науково-популярних текстах.
|
с.172-173, виконати впр.339 (усно), впр.341 (письмово)
|
Правопис найуживаніших прислівників. Робота з афоризмами і народними прикметами.
|
с.173-174, виконати впр.344, 345
|
Списати текст “Друг”, вставляючи пропущені букви.
|
с.58, збірник завдань для підсумкових робіт з української мови
|
Математика
|
Множення складених іменованих чисел на двоцифрові числа. Розв'язання і порівняння задач.
|
с.150-151, розглянути обчислення за № 943, виконати № 948, 949.
|
Знаходження значень виразів на сумісні дії різного ступеня. Задачі на знаходження числа за двома різницями.
|
с.151-1152, розглянути запис за № 952, виконати № 957, або № 958
|
Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові. Складання і розв'язування задач на зустрічний рух
|
с.152-153, порівняй записи за № 959, виконати № 966, 967
|
Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові виду 1578 * 403. Задачі на рух і на знаходження площі.
|
с.153-154, розглянути пояснення та запис за № 969,
виконати № 975, 976
|
Інформатика
|
Сортування та впорядкування об'єктів за деякою ознакою використання логічних висловлювань з “якщо-то...”
|
Скласти логічне висловлювання
з “якщо-то...”
|
Я у світі
|
Найближчі сусіди України.
|
с.107-110, прочитати, розглянути адміністративну та фізичну карти України
|
Трудове
навчання
|
Дизайн, оформлення та оздоблення виробів
|
с.104-105, ознайомитись з теоретичним матеріалом; розпочати роботу над виготовленням та оздобленням рамки для фото.
|
Образотворче
мистецтво
|
Особливості архітектури рідного села. Зв'язок архітектури з природним середовищем.
|
Виконати композицію
“Садки цвітуть” або “Святковий день”
|
Основи
здоров'я
|
Повага і самоповага.
|
с. 148-150, прочитати, дати відповіді на запитання
|
Музичне
мистецтво
|
Мистецтво, що єднає душу
|
с.142-147, розучити слова пісні “Колискова” сл. Ф.Готтера,
муз. В.А.Моцарта
|
Фізична
культура
|
Стрибкові вправи
|
Повправлятися у стрибках у довжину з місця та розбіг 5-7кроків.
|
Курс “Я люблю Україну”
|
Українське мистецтво. Іконопис.
|
Розкодувати зміст речення
|
Німецька мова
|
Підсумковий урок з теми «Відпочинок і дозвілля»
|
Виконати на вибір:
І- впр. 1 с.163
ІІ- впр. 2 с.163
ІІІ- впр.4 с.164
|
|
Пори року і погода
|
Виконати на вибір:
І- впр. 4 с.168
ІІ- впр. 6 с.169
|