Предмет
|
Тема вивчення
|
Практична робота (виконати вправу, виконати практичну роботу, зробити повідомлення, створити презентацію та ін.)
|
Математика
|
Розв’язування вправ і задач
|
Повторити §47-49, виконати тестові завдання
|
Узагальнення за темою «Ділення раціональних чисел. Рівняння»
|
Виконати різнорівневі завдання
|
Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами
|
§50, виконати №1320, 1324 або 1426
|
Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами
|
Скласти 5 прикладів на дії з раціональними числами
|
Німецька мова
|
Німецькі міста
|
Переглянути навчальне відео
https://youtu.be/FV9bkXGPCEc
Виконати впр.3 сторінка 176
|
Столиця Німеччини. Визначні місця Берліну
|
Переглянути навчальне відео
https://youtu.be/KevNe9MN7aA
Виконати на вибір :
І- впр.2 с.181-182(тести);
ІІ- впр.3 с.183
|
Укр.мова
|
ЗМ. Твір «Що я роблю для здійснення своєї мрії», «Що важливіше - наполегливість чи скромність»
|
Написати твір
|
Займенник
|
Опрацювати § 58.Виконати впр.486, 489
|
Розряди займенників
|
Опрацювати § 59.Вивчити розряди займенників. Виконати впр.492.
|
Укр.літ.
|
ПЧ. Я.Стельмах «Найкращий намет»
|
Прочитати твір і переказувати
|
Гумористичне й сатиричне зображення
|
Опрацювати статтю на ст.215
|
Біологія
|
Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця,плодове тіло.
|
Прочитати §48. Намалювати гриб та підписати будову гриба.
|
Розмноження та поширення грибів.
|
Прочитати §48 ст. Подивитись відео.
https://www.youtube.com/watch?v=lPspaNNLFpg
Виконати вправу «Користь-шкода» (додаткові пояснення будуть у у групі Viber)
|
Трудове навчання
|
Українська вишивка – традиційний вид оздоблення. Види виробів оздоблених вишивкою.
|
Підібрати фото виробів оздоблених вишивкою.
|
Інформатика
|
Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.
|
Прочитати § 15.Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=uAXlUEqm8Ao
|
Російська мова
|
- Змістовий поділ речення в усному мовленні. Слухання, визначення теми та головної думки тексту Подивитися відео урок. Прочитати матеріал впр. 524, 525
Виконати впр. 526 (завдання на вибір), 535 та 536 (завд. На вибір)
|
- Прочитати матеріал впр.461, текст впр. 462
Виконати впр. 463, 466
|
|
Частка. Вигук. Читання, визначення теми та головної думки тексту
|
- Прочитати матеріал на с.212, розглянути таблицю впр. 469, матеріал впр. 471
Виконати впр. 469, 471
|
Зарубіжна література
|
Духовне й фізичне випробування Кліві. Роздуми автора про майбутнє людини та людства.
|
- Прочитати характеристику образу Кліві
Дати відповідь на запитання «Чому навчило мене це оповідання?»
|
|
УРЗМ Стислий переказ одного з творів («Усмішка» або «Запах думок»).
|
Написати стислий переказ одного з творів
|
Географія
|
Значення вод суходолу для природи і людини. Охорона вод Світового океану і суходолу.
|
1. Опрацюйте §54. Перегляньте відео: https://youtu.be/o1Wb2RqQNQc/ , https://youtu.be/WjgFPRi24Lw. Записати в зошит повідомлення: «Значення вод суходолу для природи і людини» або склатисти 10 запитань до тесту параграфа.
|
Узагальнення знаньучнів за темою «Гідросфера».
|
Завдання скину у Viber
|
Основи здоров’я
|
Підприємства у твоєму населеному пункті
|
Опрацюйте § 28. Перегляньте презентацію та виконай те завдання, які подані у презентації.
|
Інтегрований курс
|
Практичне заняття. Релігія, сім’я та звичаї римлян у період Реcпубліки
|
Параграф 42, дати відповідь на запитання.
|
Утворення Римської середземноморської держави
|
Прочитати параграф 43, позначити на контурній карті основні події Пунічних війн та напрями походів військ.
|