Предмет
|
Тема вивчення
|
Практична робота (виконати вправу, виконати практичну роботу, зробити повідомлення, створити презентацію та ін.)
|
Алгебра
|
Квадратний тричлен та його корені. Розкладання квадратного тричлена на множники
|
Опрацювати §24, переглянути відео урок https://youtu.be/rVrqcIyFG_w, виконати №894, 897 або 900
|
Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних
|
Опрацювати §25,переглянути відео урок
https://youtu.be/yGbBWoXbLsE, виконати №932, 934 або 940
|
Геометрія
|
Площа трикутника
|
Опрацювати §25,записати в зошит формулу, виконати № 912, 914 або 918
|
Площа трапеції
|
Опрацювати §26, записати в зошит формулу, виконати №945, 947 або 953
|
Фізика
|
Розв’язування задач
|
Виконати індивідуальні завдання
|
Розв’язування задач
|
Виконати індивідуальні завдання
|
Німецька мова
|
Німецькі ландшафти
|
Опрацювати нову лексику с.178
Виконати на вибір:
І- впр. 3 с.179
ІІ- впр. 4 с.180
ІІІ- впр.6 с.180
|
Німецькі федеративні землі
|
Переглянути навчальне відео
https://youtu.be/0ZnLz9qrPk8
Виписати назви федеральних земель та їх столиці або впр.5 с.184
|
Укр.мова
|
Поняття про відокремлення
|
Опрацювати §34(ст.224). Виконати впр.399
|
Відокремлені означення
|
Опрацювати §34(ст.225). Виконати впр.401
|
Укр.літ.
|
ЗМ. Твір «Чи легко зберегти власну індивідуальність у сучасному жорстокому світі»
|
Написати твір за оповіданням В.Дрозда «Білий кінь Шептало»
|
Юрій Винничук «Місце для дракона»
|
Опрацювати біографію,прочитати твір
|
Біологія
|
Слухова сенсорна система. Вухо. Захист слуху.
|
Прочитати §44
Л/д «Вимірювання порога слухової активності» https://www.youtube.com/watch?v=Qx0d6e_w07I
(додаткові пояснення будуть у у групі Viber)
|
Сенсорні системи смаку,нюху.
|
Прочитати §45. Заповнити таблицю на ст..200 підручника
|
Хімія
|
Хімічні властивості середніх солей: взаємодія з металами, кислотами, лугами, іншими солями. Л.д «Взаємодія металів із солями у водному розчині», «Взаємодія солей з лугами у водному розчині», «Реакція обміну між солями в розчині»
|
Переглянути відео.
https://www.youtube.com/watch?v=i1vposFVy6g
Виконати досліди (додаткові пояснення будуть у у групі Viber)
|
Практична робота «Дослідження основних класів неорганічних сполук»
|
Виконати практичну роботу. (додаткові пояснення будуть у у групі Viber)
|
Інформатика
|
Складені умови.
|
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=QiaFtCEBslg
|
Трудове навчання
|
Види рамок для фото та матеріали для їх виготовлення.
|
Створити ескіз рамки для фото.
|
Російська мова
|
Речення. Різноманітність смислових відносин між головною та підрядною частинами у складнопід-рядному реченні.
|
- Ознайомитися з таблицею впр. 511
- Прочитати умови завдань впр. 512, 513.
Виконати впр. 514, 515 ( вказати лише номери речень), 519 ( завдання на вибір)
|
|
Речення. Різноманітність смислових відносин між головною та підрядною частинами у складнопід-рядному реченні (продовження).
|
- Ознайомитися з таблицями впр. 521
Виконати впр. 523
|
Зарубіжна література
|
Засоби комічного: гумор, іронія, сатира, сарказм.
|
- Записати визначення цих понять
Знати зміст твору П.Кальдерона «Життя – це сон»
|
|
УПЧ Педро Кальдерон «Життя – це сон»
|
Виконати тестові завдання до твору.
|
Географія
|
Основні заходи щодо раціонального використання природних ресурсів та охорони довкілля. Природно-заповідні об’єкти своєї місцевості Природокористування в умовах сталого розвитку.
|
Опрацюйте § 41.
Перегляньте відео: https://youtu.be/syAreeUMo8c
Виконайте завдання в зошиті, напишіть повідомлення на вибір: «Вплив компонентів природи на здоров’я людини» або «Зміни природи своєї місцевості під впливом діяльності людини».
|
Узагальнення знань ( теми 7-8)
|
Завдання скину у Viber
|
Основи здоров’я
|
Забруднення навколишнього середовища і здоров’я. Питна вода і здоров’я. Небезпека купання в забруднених водоймах. Атмосферні забруднення та їхній вплив на здоров’я. Вплив транспорту на навколишнє середовище та здоров’я. Вплив забруднення ґрунтів на здоров’я
|
Опрацюйте § 24,25
Перегляд відео: https://youtu.be/KSM1gbq_Nvc . Виконайте завдання в зошиті, напишіть повідомлення на вибір: «Атмосферні забруднення та їхній вплив на здоров’я»; «Вплив транспорту на навколишнє середовище та здоров’я»; «Вплив забруднення ґрунтів на здоров’я».
|
Історія України
|
Лівобережна та Слобідська Україна.
|
Прочитати параграф 30, скласти розгорнутий план відповіді за темою «Ліквідація гетьманства та решток автономії України»
|
Всксвітня історія
|
Міжнародні відносини ХVІІІ ст..
|
Прочитати параграф 24, заповнити таблицю «Цілі провідних держав Європи у міжнародних відносинах ХVІІІст.»
|