Предмет
|
Тема вивчення
|
Практична робота (виконати вправу, виконати практичну роботу, зробити повідомлення, створити презентацію та ін.)
|
Алгебра
|
Класичне означення ймовірності
|
Опрацювати §23, вивчити правила, виконати №958, 963 або 966
|
Початкові відомості про статистику
|
Опрацювати §24, виконати №995, 997
|
Геометрія
|
Паралельне перенесення
|
Опрацювати §22, виконати №976, 978 або 980
|
Розв’язування задач
|
Виконати різнорівневі завдання
|
Фізика
|
Розв’язування задач
|
Виконати індивідуальні завдання
|
Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних процесах
|
Опрацювати §38, виконати впр.38 (1)
|
Розв’язування задач
|
Виконати тестові завдання
|
Німецька мова
|
Визначні місця Києва
|
Переглянути навчальне відео https://youtu.be/PeL8G4bKSQs
Виконати на вибір:
І-впр.2 с.168
ІІ- впр.6 с с.170
|
Визначні місця України
|
Підготувати презентацію «Визначні місця України»
|
Укр.мова
|
Види й засоби міжфразового зв´язку
|
Опрацювати §32. Виконати впр.355
|
ЗМ. Тези прочитаних статей
|
Опрацювати матеріал на ст.196. Написати тези впр.346.
|
Укр.літ.
|
Світова велич Т.Шевченка
|
Виконати тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=698860
|
ЗМ. Твір «Невмирущість слова Кобзаря» , «Учітесь, читайте, і чужому научайтесь, і свого не цурайтесь»
|
Написати твір
|
Біологія
|
Екосистема. Різноманітність екосистем.
|
Прочитати § 54. Описати одну з екосистем (на вибір)
|
Харчові зв’язки, потоки енергії та коло обіг речовин у екосистемах.
|
Прочитати § 55. Побудувати екологічну піраміду.
|
Хімія
|
Застосування вуглеводнів, їхня біологічна роль.
|
Л/д: Взаємодія глюкози з купрум (ІІ) гідроксидом. https://www.youtube.com/watch?v=w-Axu0Cfeho (додаткові пояснення будуть у групі Viber)
Проекти (на вибір) «Дослідження хімічного складу їжі» , «Хімічний склад жувальних гумок».
|
Нітрогеновмісні органічні речовини. Поняття про амінокислоти.
|
Прочитати §39, проект «Хімічний склад засобів догляду за ротовою порожниною»
|
Інформатика
|
Розв’язування компетентнісних задач.
|
(додаткові пояснення будуть у групі Viber)
|
|
Розв’язування компетентнісних задач.
|
(додаткові пояснення будуть у групі Viber)
|
Трудове навчання
|
Корисні речі для помешкання.
|
Пошити захисну маску. (додаткові пояснення будуть у групі Viber)
|
Російська мова
|
Розвиток мовлення. Мовленнєва тема «Мова, яка не потребує перекладу». Мовленнєва підтема «Пробач, велика співачко…». Висловлення каяття та жалю у процесі спілкування. Складання та інсценізація діалогу за запропонованою темою
|
- Прочитати текст впр. 352,
Виконати впр.354
|
|
Розділові знаки у складних реченнях з різними видами зв’язку
|
Прочитати ТМ на с.203
Виконати впр.355,356
|
Зарубіжна література
|
«Тев'є-молочар«.Філософські проблеми
|
Прочитати твір або преглянути фільм
Виконати тестові завдання до тексту.
|
|
«Тев'є-молочар». Образна система твору
|
Встановити відповідність між героями та їх характеристиками.
|
Географія
|
Торгівля як вид послуг. Торгівля в Україні
|
а) Опрацюйте § 40,
б) перегляньте презентацію:
в) Виконайте завдання в зошиті: напишіть відповіді на запитання:
1. Які події останнього часу і як вплинули на розвиток зовнішньої торгівлі України?
2. Назвіть глобальні та внутрішні чинники, що впливають на зовнішню торгівлю України.
3. Які товари становлять основу українського експорту?
4. Які товари Україна імпортує?
5. Які види послуг становлять найбільшу частку в загальному обсязі їх експорту та імпорту?
|
Світовий ринок товарів і послуг
|
а) Опрацюйте § 41,
б) перегляньте презентацію:
в) Підготувати повідомленні про одну із організацій (записати в зошит на вибір):
НАФТА, АСЕАН, СНД, МЕРКОСУР.
|
Основи здоров’я
|
ВІЛ/СНІД: виклик людині
|
а)Опрацюйте § 25.
б) переляньте відео: https://youtu.be/6bhhmEBrMPg
в) Виконати завдання в зошиті: за допомогою підручника написати повідомлення про «Умови інфікування ВІЛ» або «Як захиститися від ВІЛ»
|
Історія України
|
Суспільно- політичне життя на західноукраїнських землях на початку ХХст.»
|
Прочитати параграф 28 (с.240-244)
|
Всесвітня історія
|
|
Повторити параграфи23-24, скласти кросворд або 10 тестових завдань.
|
Основи правознавства
|
|
Повторити параграфи 21-23, скласти кросворд.
|