Алгебра
|
Сума перших п членів геометричної прогресії. Розв’язування вправ
|
Опрацювати §20, вивчити правила, виписати формули. Виконати №812, 814
|
Розв’язування вправ
|
Виконати різнорівневі завдання
|
Розв’язування вправ
|
Повторити §15-20, виконати завдання для перевірки знань с. 189
|
Узагальнення по темі «Числові послідовності»
|
Виконати різнорівневі завдання
|
Навчальний проект
|
Виконати проект на тему «Дослідження рівня захворювання під час епідемії грипу»
|
Геометрія
|
Навчальний проект
|
Виконати проект на тему «Многокутники в архітектурі та будівництві»
|
Розв’язування вправ
|
Виконати різнорівневі завдання
|
Поняття про перетворення фігур
|
Опрацювати §18 с.169-170, виконати індивідуальні завдання
|
Переміщення (рух) та його властивості. Рівність фігур
|
Опрацювати матеріал підручника §18 с.170 -172, виконати №889, 891 або 893
|
Симетрія відносно точки
|
Опрацювати §19, виконати №909, 911 або 912
|
Фізика
|
Розв’язування задач
|
Виконати впр.33(1, 4)
|
Рух тіла під дією сили тяжіння
|
Опрацювати §34, дати відповіді на запитання в кінці параграфа
|
Розв’язування задач
|
Виконати впр.34(1,9)
|
Рух тіла під дією кількох сил (у вертикальному та горизонтальному напрямках і по похилій площині)
|
Опрацювати §35, дати відповіді на запитання в кінці параграфа
|
Розв’язування задач
|
Виконати різнорівневі завдання
|
|
Розв’язування задач
|
Виконати індивідуальні завдання
|
узагальнення по темі « Рух і взаємодія. Закони збереження»
|
Виконати різнорівневі завдання
|
Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу
|
Опрацювати §36, вик. впр.36(1, 2)
|
Російська мова
|
Розвиток мовлення. Мовленнєва тема «Життя у спорті та спорт у житті». Мовленнєва підтема «Безпомилковий кидок воротаря». Визначення лексичних засобів виразності в художньому тексті
|
- Прочитати текст впр.306, виконати завдання до нього.
- Виконати впр.307, 310 (варіант на вибір)
|
Двокрапка у безсполучниковому складному реченні
|
- Ознайомитися з правилами на с.177та с. 179
- Виконати впр. 313, 314, 321(тести) та впр. 322
|
Розвиток мовлення. Мовленнєва тема «Життя у спорті та спорт у житті». «Спорт урокам не завада?». Широка та вузька теми. Написання повідомлення на вузьку тему
|
- Прочитати текст впр.323, виконати завдання до нього.
- Виконати впр. 327
|
Синонімія безсполучникових і сполучникових складних речень
|
- Ознайомитися з ТМ на с. 185,186, 187
- Виконати впр.330,332, 335(тести).
|
Розвиток мовлення. Мовленнєва тема «Мова, яка не потребує перекладу». Мовленнєва підтема «Прекрасно граєте!». Висловлення схвалення, комплімента у процесі спілкування, відповідь на них
|
- Ознайомитися з ТМ на с.190
- Прочитати текст впр.338, виконати завдання до нього
|
Зарубіжна література
|
УРЗМ (усно) Чи є актуальними в наш час проблеми, порушені у драмі Г.Ібсена «Ляльковий дім»?
|
Дати письмову відповідь на поставлене запитання.
|
|
Бернард Шоу «Пігмаліон». Особливості світогляду Б. Шоу
|
- Створити презентацію про життя та творчість Б.Шоу.АБО прочитати статтю на с.253-256
- Опрацювати матеріал підручника на с. 257-259
- Виконати завдання до прочитаного на с. 259
|
|
«Пігмаліон». Специфіка втілення античного міфу у п'єсі «Пігмаліон»> Ідеї «одухотворення» людини і життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови
|
- Прочитати п’єсу «Пігмаліон» (або подивитися спектакль онлайн)
- Виконати тестові завдання.
|
|
Динаміка образу Елізи Дулітл
|
Дати характеристику образу Елізи
|
Німецька мова
|
Узагальнююче повторення з теми «Німеччина»
|
Виконати на вибір:
І-Проект «Німецькі особистості»
ІІ- Зробити презентацію «Подорож Німеччиною»
|
Моя Батьківщина
|
Опрацювати нову лексику с.161
Виконати вправа 2 сторінка 163
Виконати впр. 5 або впр.6 с.162
|
Це Україна. Найцікавіші місця України
|
Виконати вправи 4-5 сторінка 164
|
Подорож Україною
|
Виконати на вибір:
І-вправа 3 сторінка 166
ІІ- впр.5 с.170
ІІІ- підготувати презентацію «Подорож Україною»
|