Предмет
|
Тема вивчення
|
Практична робота (виконати вправу, виконати практичну роботу, зробити повідомлення, створити презентацію та ін.)
|
|
Географія
|
Рівнинні ландшафти, їх різноманітність. Природні зони України: мішаних лісів і широколистих лісів.
|
|
Природні зони України: лісостепова, степова. Використання та охорона рівнинних ландшафтів.
|
Складання порівняльної характеристики природних зон України (на вибір).
|
|
Гірські ландшафти Українських Карпат і Кримських гір, особливості їх зміни з висотою, використання та охорона.
|
https://www.youtube.com/watch?v=0UNZXS_2XXA.
- Складання порівняльної характеристики Українських Карпат і Кримських гір (записати в зошит)
План характеристики гір
|
Українські Карпати
|
Кримські гори
|
Географічне положення
|
|
|
Рельєф
|
|
|
Корисні копалини
|
|
|
Клімат
|
|
|
Внутрішні води
|
|
|
Ґрунти
|
|
|
Рослинний і тваринний світ
|
|
|
Заповідні території
|
|
|
Екологічні проблеми
|
|
|
|
|
Природні умови і ресурси Чорного та Азовського морів, проблеми їх раціонального використання
|
Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=sadpzo1lgfk;
https://www.youtube.com/watch?v=Ky9UvCPUNlg.
- Складання порівняльної характеристики Чорного і Азовського морів (записати в зошит)
План характеристики моря
|
Чорне море
|
Азовське море
|
Географічне положення
|
|
|
Берегова лінія та рельєф дна
|
|
|
Кліматичні умови
|
|
|
Гідрологічний режим (течії, температура води та солоність)
|
|
|
Природні ресурси (рослинний і тваринний світ)
|
|
|
Господарське використання
|
|
|
Екологічні проблеми
|
|
|
Заповідні території (охоронна вод)
|
|
|
|
Основи здоров’я
|
Узагальнення з теми «Соціальне благополуччя»
|
Виконати тестові завдання за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=619027
|
Основи здоров’я
|
Організація дорожнього руху. Модель безпечного дорожнього середовища («трикутник безпеки»). Правила дорожнього руху. Регулювання дорожнього руху. Пріоритети в дорожньому русі
|
https://www.youtube.com/watch?v=ne4tWOYOm_U
- Виконати вправу №10 на ст. 114 (записати в зошит)
|
Історія України
|
Культура наприкінці ХVІІ – у першій половині ХVІІІ століття
|
Прочитати параграф 28, використовуючи додаткові джерела інформації , скласти опис однієї із пам’яток тієї доби.
|
Узагальнення з теми
|
Виконати тестові завдання
|
Всесвітня історія
|
Поява Російської імперії
|
Прочитати параграф 21, скласти хронологічну таблицю основних подій правління Петра І
|
Узагальнення
|
Виконати тестові завдання
|
Російська мова
|
Речення. Складносурядне речення. Інтонація та сполучники.
|
- Урок 50. Вивчити правило на с. 165
- Виконати впр. 455, 456 ( завданння на вибір) 457 ( завданння на вибір) 462 А
|
|
Речення. Смислові відносини між частинами складносурядного речення.
|
2 Ознайомитися з матеріалом впр. 464
3 Виконати впр. 466 (вказати тільки номера речень)
впр. 467, 472 А
|
|
Речення. Уживання складносурядних речень в усному та писемному мовленні.
|
Виконати впр. 474(Завдання на вибір), 475, 482
|
|
Монолог. Опис пам’ятки історії та культури у публіцистичному стилі.
|
- Ознайомитися з матеріалами впр. 484, 485, 486
- Виконати впр.489
|
|
Речення. Складнопідрядне речення.
|
- Вивчити правило на с.179
- Ознайомитися з таблицею впр. 492
- Виконати впр.493,494, 498
|
Зарубіжна література
|
Повторення та узагальнення за темою «Відродження»
|
Виконати підсумкові різнорівневі завдання на с.227-228
|
|
«Бароко і класицизм»
Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки (огляд).
|
- Опрацювати матеріал підручника на с. 230-233
- Виконати завдання на с. 233
|
|
Із лірики європейського бароко.
Джон Донн (1572–1631).«Священні сонети» (19-й сонет «Щоб мучить мене…»). Напруга почуттів ліричного героя. Символіка. Поетична мова.
|
1)Опрацювати матеріал підручника с. 233-236.
2) Виконати запропоновані вчителем завдання.
|
Історичні умови, філософське та естетичне підґрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму.
|
1)Опрацювати матеріал підручника с.236-239
2) Виконати завдання на с. 239
|
Мольєр – майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво. Історія створення комедії «Міщанин-шляхтич».
|
1)Створити презентацію про життя та творчість Мольєра АБО прочитати статтю на с.239-244
2) Прочитати комедію «Міщанин-шляхтич».
|
Мистецтво
|
Класицизм у музиці
|
http://ovraschko.blogspot.com/p/blog-page_7.html (переглянути матеріал до уроку 24-25)
підручник с.134-145
|
Романтизм в образотворчому мистецтві
|
http://ovraschko.blogspot.com/p/blog-page_7.html (переглянути матеріал до уроку 26)
підручник с.155
|