Четвер
16.05.2024
03:10
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Вербовецька гімназія
Головна Реєстрація Вхід
»
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 45

Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » 2020 » Березень » 30 » Навчальні матеріали для дистанційного навчання на період з 12.03 по 03.04.2020 р.
20:52
Навчальні матеріали для дистанційного навчання на період з 12.03 по 03.04.2020 р.

8 клас  Класний керівник: Конончук Тетяна Миколаївна

ІІ частина

 

 

Предмет

Тема вивчення

 

Практична робота (вико­нати вправу, виконати практичну роботу, зробити повідомлення, створити презентацію та ін.)

 

Географія

 Рівнинні ландшафти, їх різноманітність. Природні зони України: мішаних лісів і широколистих лісів.

  • Опрацювати §33

 

Природні зони України: лісостепова, степова. Використання та охорона рівнинних ландшафтів.

  • Опрацювати §34

Складання порівняльної характеристики природних зон України (на вибір).

 

Гірські ландшафти Українських Карпат і Кримських гір, особливості їх зміни з висотою, використання та охорона.

https://www.youtube.com/watch?v=0UNZXS_2XXA.

  • Складання порівняльної характеристики Українських Карпат і Кримських гір (записати в зошит)

План характеристики гір

Українські Карпати

Кримські гори

Географічне положення

 

 

Рельєф

 

 

Корисні копалини

 

 

Клімат

 

 

Внутрішні води

 

 

Ґрунти

 

 

Рослинний і тваринний світ

 

 

Заповідні території

 

 

Екологічні проблеми

 

 

 

 

Природні умови і ресурси Чорного та Азовського морів, проблеми їх раціонального використання

  • Опрацювати §§37,38,

Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=sadpzo1lgfk;

https://www.youtube.com/watch?v=Ky9UvCPUNlg.

  • Складання порівняльної характеристики Чорного і Азовського морів (записати в зошит)

 

План характеристики моря

Чорне море

Азовське море

Географічне положення

 

 

Берегова лінія та рельєф дна

 

 

Кліматичні умови

 

 

Гідрологічний режим (течії, температура води та солоність)

 

 

Природні ресурси (рослинний і тваринний  світ)

 

 

 Господарське використання

 

 

Екологічні проблеми

 

 

Заповідні території (охоронна вод)

 

 

 

Основи здоров’я

Узагальнення з теми «Соціальне благополуччя»

Виконати тестові завдання за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=619027

Основи здоров’я

Організація дорожнього руху. Модель безпечного дорожнього середовища («трикутник безпеки»). Правила дорожнього руху. Регулювання дорожнього руху. Пріоритети в дорожньому русі

  • Опрацювати  §22.

https://www.youtube.com/watch?v=ne4tWOYOm_U

  • Виконати вправу №10 на ст. 114 (записати в зошит)

Історія України

Культура наприкінці ХVІІ – у першій половині ХVІІІ століття

 

 

Прочитати параграф 28, використовуючи додаткові джерела інформації , скласти опис однієї  із памяток тієї доби.

Узагальнення з теми

Виконати тестові завдання

Всесвітня історія

Поява Російської імперії

 

 

Прочитати параграф 21, скласти хронологічну таблицю основних подій правління Петра І

Узагальнення

Виконати тестові завдання

Російська мова

Речення. Складносурядне речення. Інтонація та сполучники.

 

  1. Урок 50. Вивчити правило на с. 165
  2. Виконати впр.       455,  456 ( завданння на вибір)      457 ( завданння на вибір)       462 А

 

 

Речення. Смислові відносини між частинами складносурядного речення.

2  Ознайомитися  з матеріалом  впр. 464

 

3  Виконати впр. 466  (вказати тільки номера речень)

            впр. 467,  472 А

 

 

Речення. Уживання складносурядних речень в усному та писемному мовленні.

Виконати впр. 474(Завдання на вибір), 475, 482

 

Монолог. Опис пам’ятки історії та культури у публіцистичному стилі.

  1. Ознайомитися з матеріалами впр. 484, 485, 486
  2. Виконати впр.489

 

Речення. Складнопідрядне речення.

 

  1. Вивчити правило на с.179
  2. Ознайомитися з таблицею впр. 492
  3. Виконати впр.493,494, 498

Зарубіжна література

Повторення та  узагальнення за темою «Відродження»

Виконати підсумкові різнорівневі завдання на с.227-228

 

«Бароко і класицизм»

Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки (огляд).

  1. Опрацювати матеріал підручника на с. 230-233
  2. Виконати завдання  на с. 233

 

Із лірики європейського бароко.

Джон Донн (15721631).«Священні сонети» (19-й сонет «Щоб мучить мене…»). Напруга почуттів ліричного героя. Символіка. Поетична мова. 

1)Опрацювати матеріал підручника с. 233-236.

2) Виконати запропоновані вчителем  завдання.

Історичні умови, філософське та естетичне підґрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму.

1)Опрацювати матеріал підручника с.236-239

2) Виконати завдання на с. 239

Мольєр – майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво. Історія створення комедії «Міщанин-шляхтич».

1)Створити презентацію про життя та творчість Мольєра АБО прочитати  статтю на с.239-244

2) Прочитати комедію «Міщанин-шляхтич».

Мистецтво

Класицизм у музиці

http://ovraschko.blogspot.com/p/blog-page_7.html (переглянути матеріал до уроку 24-25)

підручник с.134-145

Романтизм в образотворчому мистецтві

http://ovraschko.blogspot.com/p/blog-page_7.html (переглянути матеріал до уроку 26)

підручник с.155

 

Переглядів: 150 | Додав: serg | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук

Календар
«  Березень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Архів записів

Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz