Предмет
|
Тема вивчення
|
Практична робота (виконати вправу, виконати практичну роботу, зробити повідомлення, створити презентацію та ін.)
|
Біологія
|
Поведінка тварин та методи її вивчення.
|
Прочитати §43
Дати відповіді на запитання в кінці параграфа.
|
Вроджена та набута поведінка.
|
Прочитати §44
Підібрати приказки, прислів’я про тварин.
|
Способи орієнтування та міграція тварин. Хомінг.
|
Прочитати §45
Скласти кросворд «Тварини» (не менше 20 слів)
|
Узагальнення
|
Написати самостійну роботу
|
Хімія
|
Вода, склад її молекули, поширеність у природі, фізичні властивості.
|
Прочитати §22
Намалювати малюнок на тему «Вода»
|
Значення води і водних розчинів у природі та житті людини. Проблема чистої води.
|
Прочитати §23
Виконати проект на вибір «Зберігаючи воду-заощаджую родинний бюджет», «Способи очищення води в побуті» або «Збереження чистоти водойм: розв’язування проблем у нашій місцевості»
|
Очищення води на водоочисних станціях та в домашніх умовах.
|
Прочитати §25
Скласти кросворд «Вода»(не менше 10 слів)
|
Географія
|
Загальні риси клімату. Кліматичні пояси і типи клімату.
|
|
Води суходолу.Річки
|
|
Російська мова
|
Говоріння: складання діалогу за запропонованою ситуацією. Слухання, обговорення прослуханого.
|
1)Опрацювати матеріал впр. 406
2)Прочитати текст впр. 407
3) Виконати впр. 408 або 412
|
|
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу.
|
Виконати тестові завдання за вивченими темами
|
Читання: поділ тексту на частини за змістом. Говоріння: доповнення тексту на основі допоміжного матеріалу.
|
1)Прочитати текст впр. 419
2) Виконати впр. 421
|
Слухання: визначення слів, що позначають послідовність дій. Написання переказу за прослуханим текстом.
|
Виконати впр. 432 і 436
|
Займенник, його значення. Письмо: складання висловлювання за текстом.
|
- Опрацювати матеріал впр. 440, 441
- Работа з картками
- Виконати впр. 443
445
|
Відмінювання займенників. Читання. Говоріння.
|
1)Ознайомитися з таблицею впр. 447, 454
2)Виконати впр. 453, 455, 456
|
Зарубіжна література
|
Шерлок Холмс як безпосередній учасник розв’язання сімейного конфлікту в оповіданні «Пістрява стрічка».
|
Виконати запропоновані вчителем завдання (Вікторина, встановити послідовність подій)
|
УРЗМ Написання власної детективної історії
|
Скласти та записати власну детективну історію
|
Новела як літературний жанр, її характерні ознаки, різновиди. О. Генрі – майстер новели. Моральні цінності в новелі «Дари волхвів». Біблійні мотиви у творі, художні деталі
|
1) Створити презентацію про життя та творчість О.Генрі АБО прочитати статтю на с208-210)
2) Прочитати новелу «Дари волхвів».
3) виконати тестові завдання до твору.
|
Новела «Останній листок» - гімн людині, котра здатна на самопожертву заради ближнього
|
1)Прочитати новелу «Останній листок»
2) Виконати тестові завдання.
|
Специфіка розкриття образу Бермана (непримітна зовнішність, невдаха, найкращий «шедевр» митця).
|
- Виконати завдання літ. Вікторини.
- Схарактеризувати образ Бермана
|
Історія України
|
Культура Галицько- Волинської держави у другій половині ХІ-ХІІІ ст.
|
Прочитати параграф 20, заповнити таблицю «Культура Галицько- Волинського князівства»
|
Узагальнення
|
Виконати тестові завдання
|
Всесвітня історія
|
Вплив церкви на середньовічне суспільство
|
Прочитати параграф 21, дати відповідь на запитання.
|
Практичне заняття. Середньовічні школи та університети. Життя середньовічного студента.
|
Прочитати параграф 21, вивчити терміни та поняття, дати відповідь на запитання
|
Німецька мова
|
Відомі спортсмени
|
Підготувати інформацію про одного українського спортсмена (нім.мовою)
|
Спорт у нашому житті. Узагальнення матеріалу по темі «Спорт»
|
Виконати на вибір:
І-підготувати проект «Українці на олімпійських іграх»
ІІ- виконати впр. 4 с.140
|
Ми подорожуємо охоче
|
Переглянути навчальне відео https://youtu.be/gyo912tkbME
Виконати впр. 5-6 с. 145
|
Підготовка до подорожі
|
Опрацювати нову лексику с.146
Виконати вправу 3 с. 147, вправу 6 с.148
|
Інформатика
|
Створення алгоритмів з використанням змінних структур :розгалужень
|
с.96-102, опрацювати,
с.103-104, виконати завдання, дати відповіді на запитання.
|
Створення алгоритмів з використанням змінних структур :повторень
|
С.84-88, опрацювати,
С.89-92, виконати завдання, дати відповіді на запитання .
|
Створення програм з використанням змінних структур: лінійних.
|
Переглянути презентацію www.myshared.ru/slide/1379891/
|
Музичне мистецтво
|
Мюзикл.
|
Переглянути фрагмент з мюзиклу «Король лев»Виконання пісні «Лебеді»сл..М.Ярошенко
Муз.Г.Улицької підручник с.102
|
|
Музика в мультиплікації.
|
Прослухати Поль Дюк.Симфонічне скерцо«Учень чарівника» з м\ф «Фантазія» Виконання пісні«На нашій Україні» сл..та муз. Н.Май підручник с.105
|
Образотворче мистецтво
|
Монограма- літери, що говорять про тебе. https://ppt-online.org/136844
|
Створити власну монограму.
|
Зачіска- краса та стиль ,що створює дизайнер
|
Створити колаж із зачісок чоловічих та жіночихhttp://www.myshared.ru/slide/417588/
|
Трудове навчання
|
Декоративна подушка
|
Виготовляти декоративну подушку
|