Предмет
|
Тема вивчення
|
Практична робота (виконати вправу, виконати практичну роботу, зробити повідомлення, створити презентацію та ін.)
|
Українська мова
|
Написання складних прикметників разом і через дефіс
|
§52 опрацювати, виконати впр.438
|
Написання прізвищ прикметникової форми
|
Записати українських пись-менників, які мають прізвища прикметникової форми
|
Числівник
|
§54 опрацювати, підкреслити у тексті числівники
|
Числівники кількісні і порядкові
|
§55 опрацювати. Вивчити види числівників за значенням
|
Узгодження числівників з іменниками
|
Виконати впр.456
|
Числівники прості, складні і складені
|
Виконати впр.460, записати числівники у три колонки
|
Відмінювання числівників
|
Провідміняти кількісні і порядкові числівники
|
Українська література
|
Повість Ярослава Стель-маха “Митькозавр з Юр-ківки”
|
Написати характеристику Митька і Сергія
|
|
Повість Ярослава Стель-маха “Митькозавр з Юр-ківки”
|
Прочитати повість і скласти цитатний план до неї
|
|
Повість Лесі Ворони-ної“Таємне товариство боягузів”
|
Написати характеристику Клима Джури
|
|
Повість Лесі Ворони-ної“Таємне товариство боягузів”
|
Підготувати повідомлення про стосунки між різними поколіннями
|
Математика
|
Розподільна властивість множення
|
повторити §45 Вик.№1236, 1242, виконати тестові завдання
|
|
Подібні доданки та їх зведення
|
Опрацювати §46, вивчити правила, переглянути відеоурок https://www.youtube. com/watch?v=bOXeUUXeI9k
Вик.№1254,1257
|
|
Подібні доданки та їх зведення
|
Повторити §46, вик.№ 1261, виконати різнорівневі завдання
|
|
Узагальнення та систематизація знань
|
Повторити §43-46 виконати тестові завдання
|
|
Розв’язування вправ
|
Виконати завдання для перевірки знань с. 229
|
|
Ділення раціональних чисел
|
Опрацювати §47, вивчити правила, переглянути презентацію https://oksanakovalenko. blogspot.com/2020/03/96.html?fbclid= IwAR34Yzlrz131jZ9BtnMaLfZJjMQBju7jTL6S7Uj13_ dz8No99RpQoh9dtCQ. Виконати №1293, 1296 або 1298
|
|
Ділення раціональних чисел
|
§47, виконати №1301, 1306 або 1308, виконати тести
|
|
Розв’язування рівнянь. Основні властивості рівнянь
|
Опрацювати §48, вивчити правила, переглянути відео урок https://www.youtube. com/watch?v= 2X3Hsb3fnnE&feature= youtu.be&fbclid= IwAR1kNWTJTLo 9sQWIaFCBi6Iw-Uw8Q6HpOpfIf-ND-I_1qpglEoFjsIuOCec. Виконати 1334, 1336 або 1341
|
|
Розв’язування рівнянь. Основні властивості рівнянь
|
§48 Виконати № 1343, 1345
|
Біологія
|
Покритонасінні .
|
Прочитати §43
|
|
Значення рослин для існування життя на планеті Земля. Значення рослин для людини.
|
Написати повідомлення на вибір «Значення рослин для людини» або «Значення рослин для існування життя на планеті»
|
|
Екологічні групи рослин.
|
Прочитати §44
Виконати міні-проект «Квіти і комахи»
|
|
Життєві форми рослин. Рослинні угрупування.
|
Прочитати §45, 46
Підібрати приказки, прислів’я та загадки про рослин (не менше 5)
|
|
Вибір кімнатних рослин.
|
ПР.р. Вибір видів кімнатних рослин для вирощування в певних умовах.
|
|
Узагальнення.
|
Виконати різнорівневі завдання для перевірки знань.
|
Географія
|
Води суходолу – поверхневі і підземні. Річка: річкова система, басейн річки, річкова долина. Найдовші, найбільші за площею басейну і найповноводніші річки світу. Пороги і водоспади.
Практична робота №6 (продовження). Позначення на контурній карті морів, проток, заток, островів; річок, озер, водоспадів.
|
Опрацювати §48,
- виконайте завдання за посиланням: geografiya_6_klas_vody-suhodolu-richky.zip
|
|
Живлення, водний режим і робота річок.
|
|
|
Озера, їх різноманітність за площею, походженням озерних улоговин, солоністю. Найбільші і найглибші озера земної кулі. Штучні водойми: ставки, водосховища, канали.Штучні водойми: ставки, водосховища, канали.
Практична робота №6 (закінчення). Позначення на контурній карті морів, проток, заток, островів; річок, озер, водоспадів.
|
- Опрацювати §50,
- Перегляньте відео за посиланням. Випишіть у зошит назви озер, що зустрічаються у відео і спробуйте за допомогою тексту підручника визначити тип походження їх озерних улоговин.
https://www.youtube.com/watch?v=1Gna6UtuB7Q
|
|
Болота, особливості їх утворення та поширення.
|
Перегляньте відео:
https://www.youtube.com/watch?v=sEmlqeeYt0M&feature=share&fbclid=IwAR2fW... Болото - що це?
Дайте визначення поняття «Болото» ( запишіть у зошит)
Заповніть таблицю (таблиця додається)
Таблиця має чотири колонки
1) Типи боліт
2) Розташування
3) Живлення
4) Органічний світ.
|
|
|