Предмет
|
Тема вивчення
|
Практична робота
|
Укр.мова
|
Обставина
|
§53 опрацювати, ускладнити речення обставиною
|
Другорядні члени речення
|
§51-53-повторити, підкреслити другорядні члени речення, виконати впр.425
|
Речення з однорідними членами
|
§54 опрацювати, намалювати схеми однорідних члені
|
Речення з однорідними членами
|
Виконати впр.435.
|
Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами
|
§55 опрацювати, до узагальню- вального слова підібрати однорідні члени
|
Двокрапка і тире при однорідних членах речення
|
Розставити в тексті розділові знаки
|
ЗМ. Контрольний усний твір
|
Написати твір
|
Українська література
|
Вірш Т.Шевченка “Садок вишневий коло хати”.
|
Вивчити напам'ять
|
|
Оповідання Григора Тю-тюнника “Дивак”-
|
Прочитати оповідання і скласти до нього питання
|
|
Оповідання Григора Тю-тюнника “Дивак”-
|
Виписати описи природи
|
|
ЗМ. Характеристика обра-зу Олеся(письм.)
|
Написати характеристику
|
Математика
|
Ділення десяткових дробів на 10, 100, 1000 і т.
|
Повторити §39,
опрацювати §40, вивчити правило на с.231 Вик.№1358, 1368
|
|
Ділення десяткових дробів на 10, 100, 1000 і т. Розв’язування вправ і задач
|
Повторити §40, вик.№1378, 1384, виконати тестові завдання
|
|
Множення десяткових дробів
|
Опрацювати §38, вивчити правило, переглянути відеоурок https://www. youtube.com/watch?v= SflrCBg DQV8&feature=youtu.be Вик.№ 1309, 1313, 1315, 1319
|
|
Множення десяткових дробів. Розв’язування вправ і задач.
|
Повторити §38. Вик.№1327, 1331, виконати різнорівневі завдання
|
|
Ділення десяткового дробу на натуральне число
|
опрацювати §40, вивчити правило на с.230, переглянути відеоурок https://www.youtube. com/watch?v=n-4DR7QlTDo&feature=youtu.be
Вик.№1382, 1385,1387, 1400
|
|
Ділення десяткових дробів
|
Опрацювати §41, вивчити правила, переглянути відеоурок https://www.youtube. com/watch?v=lACXYyAYlZk. Виконати №1442, 1443 або 1452
|
|
Ділення десяткових дробів. Розв’язування вправ і задач
|
Повторити §41, виконати № 1453, 1457 або 1460, виконати матем. дикт.
|
|
Ділення десяткових дробів
|
§41, виконати №1461 та виконати тестові завдання
|
|
Розв’язування вправ і задач
|
§41, виконати №1327, 1331 та виконати різнорівневі завдання
|
Природознавство
|
Навчальний проект «Вирощування найвищої бобової рослини»
|
Навчальний проект «Вирощення найвищої бобової рослини» (посадити в горщик чи в будь яку іншу посудину квасолю, горох, біб або сою ( на вибір) вести за нею спостереження.
|
|
Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища.
|
Опрацювати §39, написати в зошиті, які зміни відбуваються у рослин і тварин нашої місцевості в різні пори року табл. на ст. 172.
|
|
Різноманітність середовищ життя і пристосування організмів до життя в кожному з них.
|
- виписати в зошит як освітленість, температура, вологість та повітря впливають на рослин і тварин.
|
|
Наземно-повітряне середовище, пристосування живих організмів до життя у ньому.
|
Опрацювати §40,
перегляд відео: https://www.youtube.com/watch?v=KpY6psOLgLw
записати в зошит одну із тварин на ваш вибір із наземно-повітряного середовища та як вона в ньому пристосувалася.
|
Німецька мова
|
Як можна подорожувати?
|
Записати в словник та вивчити слова з уроку 77
Виконати вправа 4 сторінка 159, вправа 6 сторінка 159
|
|
Німеччина. Країна і люди.
|
Записати в словник та вивчити слова з уроку 78
Виконати вправа 4 сторінка 161, вправа 6 сторінка 161,
|
|
Німеччина
|
Зробити презентацію «Німеччина»
|
|
Берлін—столиця Німеччини
|
Записати в словник та вивчити слова з уроку 79
Вправа 2 сторінка 162, впр.5 с.164
|
|
Україна—моя Батьківщина
|
Записати в словник та вивчити слова з уроку 80
Вправа 2 сторінка 165, вправа 3 сторінка 166
|
|
Українська столиця
|
Записати в словник та вивчити слова з уроку 77
Виконати на вибір:
І- вправа 4 сторінка 168
ІІ- зробити презентацію «Київ»
|
Російська мова
|
Текст. Будова тексту.
|
- Виконати впр. 437, 438
- Вивчити правило на с. 135
- Виконати впр. 440, 442
|
|
Поділ тексту на абзаци.
|
1)Прочитати текст впр 444
2)Виконати впр. 448 або 449.
|
|
Аудіювання. Складання плану за прослуханим текстом
|
- Прочитати матеріал впр.455
Прочитати текст впр.458 або 461. Записати план до прочитаного тексту
|
|
Засоби зв’язку речень в тексті.
|
- Опрацювати матеріал підручника на с.142
- Виконати впр.464,465
Творче завдання: впр. 469 або 471Б
|
|
Читання. Логічний зміст тексту
|
- Прочитати правило на с. 145
- Виконати впр.477, 480
Прочитати казку з впр. 474
|
Зарубіжна література
|
Л. Керролл «Аліса в Країні Див». Особливості художньо мови твору
|
Виписати з тексту приклади мовної гри, приказки та прислівя.
|
|
Л. Керролл «Аліса в Країні Див». Фантастичні елементи у творі. Поняття про фантастику Втілення сюжету повісті-казки Л. Керролла «Аліса в Країні Див» у різних видах мистецтва (кіно, мультиплікація, музика та ін.). Продовження книги («Аліса в Задзеркаллі»).
|
1)Знайти в тексті і записати кілька прикладів фантастичних елементів.
2) Намалювати усмішку чеширського кота.
3) Подивитися мультфільм «Аліса в Задзеркалі»
|
|
Марина Цвєтаєва «Книги в червоній палітурці». Чарівний світ літератури і мистецтва у вірші. Знайомі образи з прочитаних книг
|
- Опрацювати матеріал підручника с.221-223
- Прочитати вірш.
Написати , які літературні твори згадуються у вірші
|
|
Марина Цвєтаєва «Книги в червоній палітурці». Образ ліричної героїні, котра любить читати. Роль музичних та літературних асоціацій у творі
|
Створити презентацію «Дитячі захоплення М.Цвєтаєвої»
|
|
Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика»
|
1)Підготувати повідомлення або презентацію про Роальда Дала
2)Подивитися фільм «Чарлі і шоладна фабрика» або прочитати онлайн
|
Історія
|
Хто започаткував наукові дослідження історії України
|
Прочитати параграф 26, виконати завдання на с.146 підручника ( «Кросворд навпаки», створити карту знань про одного з відомих вам українських істориків)
|
|
Наукове та художнє слово про минуле.
Практична робота. Презентація родового дерева
|
Прочитати параграфи
27-28
|
Інформатика
|
Складання програм з повторенням у середовищі скретч.
|
с.226-234, опрацювати матеріал підручника, виконати практичні завдання.
|
|
Алгоритмічна структура розгалуження.
|
С.235-246, опрацювати матеріал підручника, виконати практичні завдання
|