Предмет
|
Тема вивчення
|
Практична робота
|
Природознавство
|
Озера і болота. Штучні водойми. Охорона водойм.
|
с.116-119, опрацювати статтю,виконати завдання д/в “Закінчи речення”
|
|
Чорне море.
|
с.119-121, прочитати, з'ясувати, які річки впадають у Чорне море.
|
|
Рослинний і тваринний світ
Чорного моря. Охорона Чорного
моря.
|
с.121-124, прочитати, дати відповіді на питання рубрики “Перевір себе”, скласти два ланцюги живлення, що сформувалися в Чорному морі.
|
|
Азовське море.
|
с.124-125, прочитати, знайти острови Азовського моря на карті атласу.
|
|
Рослинний і тваринний світ Азовського моря. Охорона Азовського моря.
|
с.125-127, прочитати,
виконати тестові завдання
|
Літературне
читання
|
Н.Шейко-Медведєва “Лисиця,
що впала з неба”
|
с.123-133, читати в особах
|
|
Н.Шейко-Медведєва “Лисиця,
що впала з неба”
|
с.123-133, переказати, виконати тестові завдання
|
|
Перевір свої досягнення.
Підсумковий урок з теми “Розповіді про нас самих”
|
с. 134, опрацювати питання рубрик: Знаю..., Розумію, можу пояснити..., Умію..., Виявляю ставлення, почуття...
|
|
Вступ до теми “Літературні казки зарубіжних письменників.
Алан Мілн “Вінні-Пух” (скорочено)
|
Прочитати зміст казки-повісті, Інтернет- ресурс.
|
|
Алан Мілн “Вінні-Пух” (продовження)
|
Скласти план казки-повісті, стисло переказати
|
|
Урок позакласного читання
Казки зарубіжних письменників
|
Прочитати казку зарубіжних письменників
|
|
Життя і творчість Г.К.Андерсена Г.К.Андерсен “Гидке каченя” (скорочено)
|
с. 143-145, читати, переказати
|
|
Г.К.Андерсен “Гидке каченя” (продовження)
|
с. 146-150, дочитати, скласти план казки
|
|
Г.К.Андерсен “Гидке каченя”.
Позитивні і негативні персонажі
|
с. 143-150, поставити запитання до кожної частини твору, визначити головну думку казки, дати характеристику персонажам
|
|
Життя і творчість Джанні Родарі. Дж. Родарі “Дорога, що нікуди не вела”.
|
с. 151-153, прочитати, переказати зміст прочитаного
|
Українська
мова
|
Дієслова минулого часу. Змінювання дієслів минулого часу за числами.
|
с.158-160, розглянути таблицю впр. 310, виконати впр. 313, 314.
|
|
Дієслова на -ся (сь). Вимова і правопис дієслів на -ся.
|
с.160-162, виконати впр.316, 318
|
|
Повторення вивченого про дієслово. Розбір дієслова як частини мови.
|
с. 163-164, виконати впр.320, 322, с.164, дати відповіді на запитання
|
|
Розвиток зв'язного мовлення.
Редагування тексту.
|
Зошит із розвитку мовлення, с.42-46, виконати 6, 10 завдання
|
|
Прислівник як частина мови
|
с.165-166, виконати впр.324, 325, с.165 вивчити правило
|
|
Роль прислівників-синонімів у мовленні. Складання письмової розповіді про веселку
|
с.166-167, виконати впр.327, 328, пригадати, що таке синоніми
|
|
Роль прислівників-антонімів у мовленні
|
с. 167-169, виконати впр.330, 331, пригадати, що таке антоніми
|
Математика
|
Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення
|
с.136-137, розглянути знаходження добутку за №839, виконати № 847, 848
|
|
Складання і розв'язування задач на пропорційне ділення. Розв'язування рівнянь та нерівностей
|
с.137-138, виконати № 851, 856, 857
|
|
Усне ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Повторення ділення з остачею
|
с. 138-139, розглянути пояснення за № 858, виконати № 865, або № 866
|
|
Ділення з остачею на двоцифрове число. Розв'язування рівнянь і задач
|
с.139-140, прочитати пояснення за № 868, виконати № 874, 875
|
|
Письмове ділення трицифрових чисел на розрядні числа з остачею. Задачі на пропорційне ділення
|
с.140-141, прочитати пояснення за № 876, виконати № 883, 884
|
|
Письмове ділення трицифрових чисел на розрядні числа. Розв'язування і порівняння задач
|
с.141-142, порівняй та розв'яжи задачі за № 887, виконати № 891, 892
|
|
Ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Задачі на рух
|
с. 142-144, прочитати пояснення за № 895, 896, виконати № 900, 901
|
|
Ділення багатоцифрових чисел на розрядні (у часці нулі всередині і в кінці). Розв'язування рівнянь. Задачі з буквеними даними
|
с. 144-145, обчислити “цікаві квадрати” за № 902, виконати № 905, або виконати № 909, 910
|
|
Ділення чисел, що закінчуються нулями. Ділення іменованих чисел. Розв'язування задач
|
с. 145, виконати № 913, 916, або виконати № 919, 920
|