Предмет
|
Тема вивчення
|
Практична робота
|
Природознавство
|
Пристосування тварин до життя в різних умовах
|
Підготувати коротке повідомлення.
|
Різноманітність рослин і тварин рідного краю.
|
Підготувати коротке повідомлення на вибір про рослин або тварин.
|
Гриби – живі організми. Будова грибів. Значення грибів у природі.
|
Перегляньте відео. https://youtu.be/lPspaNNLFpg
Дайте відповіді на запитання ст.-122
|
Бактерії. Значення бактерій у природі і для людини.
|
Опрацювати параграф ст.126-127; дати відповіді на запитання рубрика «Перевір себе»;
|
Охорона рослинного і тваринного світу. Червона книга України.
|
Опрацювати параграф ст.129 -134; дати відповіді на запитання рубрика «Перевір себе»;
|
Літературне читання
|
Вступ до теми. Оповідання. Олександр Копиленко «Розбишака Чив»;
|
с.129-130 читати, переказувати, в кінці тексту дати відповіді на запитання
|
Олександр Копиленко «Розбишака Чив» (продовження); Юрій Дмитрієв «Чи знаєш ти?»
|
с.130-131 читати, переказувати, виконати порівняння творів.
|
Юрій Старостенко «Хто це такий»
|
с.132 читати, переказати зміст оповідання від імені Мишка. Визначити тему твору.
|
Юрій Старостенко « І трапиться ж таке»;
|
с.132-133 читати, переказувати; виконати тестові завдання.
|
Урок позакласного читання Справи твоїх ровесників.
|
Читати, розв’язати кросфорд.
|
Григорій Тютюнник «Бушля»;
|
с.134-135 читати, розуміти зміст прочитаного.
|
Григорій Тютюнник «Бушля»(продовження).
|
с.135-136 читати, визначити тему твору, відповідати на питання.
|
Всеволод Нестайко «Просто Олесь Друг»
|
с. 136-138 читати, розуміти зміст прочитаного.
|
Всеволод Нестайко «Просто Олесь Друг»(продовження)
|
С.138-139 дочитати, скласти твір «Хто такий справжній друг»
|
Микола Трублаїні «Яшка і Машка»
|
с.139-140 читати, скласти план.
|
Українська
мова
|
Вправи на визначення роду і числа прикметників. Прикметники-антоніми.
|
Самостійне опрацювання с.148-149 впр.360,362,364.
|
Прикметники - синоніми. Розбір прикметників, як частини мови.
|
Самостійне опрацювання с.150-151 впр.365,366,368; зробити аналіз слів улюблені, чарівні за зразком табл. с.151.
|
Вживання прикметників у прямому і переносному значенні. Складання розповідей за малюнками і опорними словами.
|
Самостійне опрацювання с.151-153 впр. 370,371,372,373
|
Спостереження за роллю прикметників у загадках. Колективне складання твору-міркування
|
Самостійне опрацювання с.153-154 впр.374,375,378.
|
Урок розвитку зв’язного мовлення
|
Скласти твір-опис «Надійшла весна прекрасна».
|
Закріпення знань учнів про прикметник як частину мови. Складання усної розповіді.
|
Самостійне опрацювання с.154-155 впр.379,381, 387. Повторити правила за табл. впр.384.
|
Дієслово. Загальне поняття про дієслово. Зв’язок дієслова з іменником у реченні.
|
Самостійне опрацювання с.157-158 впр.388,389,391; вивч.правило.
|
Математика
|
Множення числа на суму. Множення суми на число. Складання і розв’язування задач.
|
самостійне опрацювання, ст. 127-128, №815, 818, 819, 820; вивчити правило с.127.
|
Множення одноцифрового числа на двоцифрове.
|
Самостійне опрацювання, с.128-129 №824,826,828,832,833
|
Множення одноцифрового числа на двоцифрове виду 3*24. Складання рівностей.
|
Самостійне опрацювання, с.130 №834,836,837,838,841. Вивчити правило.
|
Множення різниці на число. Порівняння виразів.
|
Самостійне опрацювання с. 131-132 №845,846,847,849,850. Вивчити правило.
|
Множення і ділення в межах 1000,що зводяться до табличних випадків, виду 70*8, 420:6.
|
Самостійне опрацювання, с.133 №852,854,856,859,860.
|
Множення виду 320*3.
|
Самостійне опрацювання с.134 №861,863,865,869,870.
|
Закріплення вивчених випадків усного множенні і ділення в межах 1000.
|
самостійне опрацювання, с.135, № 871, 872, 873, 874, 875, 876
|
Ділення суми на число. Розв'язування задач двома способами.
|
самостійне опрацювання, с.135-136, № 880, 881, 882, 883,вивчити правило ст. 136
|
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 39:3. Розв'язування рівнянь.
|
Самостійне опрацювання с.137 №887,889.890,893,895
|