Предмет
|
Тема вивчення
|
Практична робота
|
Я досліджую світ
|
Праця людей навесні.
|
с.78, опрацювати статтю, , з'ясувати, які культурні рослини вирощують в нашому краї, яких свійських тварин розводять
|
|
Весняні свята. Поведінка на природі
навесні.
|
с.79-81, прочитати, підготувати розповідь про святкування Великодня у ваших сім'ях, скласти правила поведінки на природі.
|
|
Україна – європейська країна. Символи держави.
|
с.86-87, прочитати, дати відповіді на питання
|
|
|
|
Мої громадянські права та обов’язки як члена суспільства.
|
с.88-89, прочитати, підготувати розповідь про свої обов’язки
|
|
Славетні українці
|
с.90-91, прочитати,
виконати завданняс.90
|
|
Які бувають громадські місця.
|
с.94, опрацювати, назвати громадські заклади нашої громади, які з них ти відвідуєш, як там поводишся
|
|
Я в бібліотеці
|
с.95 прочитатия, пояснити прислів’я.
|
Читання
|
В. Сухомлинський. Весняний вітер.
|
с.115-116, читати в особах
|
|
Робота з дитячою книжкою
Тарас Григорович Шевченко - дітям
|
Знайти в Інтернеті вірш Т.Г.Шевченка (на вибір)
виразно читати, намалювати малюнок до вірша.
|
|
|
|
Л.Українка. На зеленому горбочку (напам’ять)
|
с. 116, прочитати ,
с.117, вивчити напам’ять вірш.
|
|
Л.Українка. Вечірня година.
Була весна
|
с.117-118, виразно читати віоші. Знайти в Інтернеті інші твори поетеси (за бажанням ).
|
|
Т.Г.Шевченко. Садок вишневий коло хати (напам’ять). Тече вода з-під явора
|
с.118-119, прочитати, Вірш «Садок вишневий коло хати» вивчити напам’ять.
|
|
|
|
Досліджуємо текст: висловлюємо думку. Будьте організованими в усьому, а особливо – у навчанні!
|
с.120, прочитати, дати відповіді на запитання.
|
|
Г.Бойко. Ділови розмови
|
с. 121, виразно прочитати, виконати завдання.
|
Українська
мова
|
Окличні речення. Інтонація окличних речень.
|
с.83-84, опрацювати правило. виконати впр.214.
|
|
Питальні речення. Інтонація питальних речень.
|
с.84-86, виконати впр.216.
|
|
Спонукальні речення. Інтонація спонукальних речень.
|
с. 86-87, виконати впр.219.
|
|
|
|
Спонукальні окличні та неокличні речення.
|
с.87-88, виконати впр.223.
|
|
РЗМ Створення й написання продовження казки І.Мацко «Загублена писанка» за початком і малюнками.
|
с.94, виконати впр.240.
|
|
Розділові знаки в кінці речень.
|
с.88-89, виконати впр.226
|
|
Поширення речень за питаннями та поданими словами
|
с.90, виконати впр.230.
|
|
Деформовані речення
|
с.91, виконати впр.231.
|
Математика
|
Властивості дії множення. Вирази на дві дії.
|
с.115, виконати № 770, 771.
|
Складання таблиці множення числа 6. Знаходження значень виразів з буквою, що повторюється.
|
|
|
Закріплення знань про таблицю множення числа 6. . Знаходження значень виразів, розв'язування задач. Робота з діаграмою.
|
с. 116, опрацювати усно № 776, виконати № 778, або № 779.
|
|
Знаходження невідомого множника. Розв'язування задач та обчислення виразів на порядок дій.
|
с.116-117, прочитати пояснення за №782, виконати № 787, 788.
|
|
Повторення вивчених випадків множення і ділення. Розв'язування задач.
|
с.118-119, виконати № 795, 796.
|
|
Таблиця ділення на 6. Розв'язування задач. які включають ділення на 6. Творча робота над задачею.
|
с.119-120, опрацювати усно № 798, виконати № 803, або № 804
|
|
Коло, круг. Центр кола. Розв'язування задач, творча робота над задачею.
|
с.120-121, прочитати пояснення за №807, виконати № 808(усно), № 812(письмово).
|
|
Складання таблиці множення числа 7. Розв'язування задач.
|
с. 121-144, прочитати пояснення за № 814, , виконати № 817, 819.
|
|
Множення і ділення з числом 1. Ділення числа самого на себе. Обчислення виразів та розв'язування задач,які містять множення числа 7.
|
с. 122-123, прочитати пояснення за №822-825, виконати № 829, 830.
|