Предмет
|
Тема вивчення
|
Практична робота
|
Я досліджую світ
|
Як дізнатися, що вже весна?
|
с.44-45, опрацювати статтю, намалювати перші весняні квіти, що зацвіли вдома.
|
|
Турботи тварин навесні.
|
с.46-47, опрацювати статтю, виконати завдання в зошиті.
|
|
Сторінка дослідника.
|
с.48, провести дослід, описаний у підручнику
|
|
Сторінка дослідника. Твій город на вікні.
|
с.49, виконати завдання, описане у підручнику.
|
|
Весняні турботи в місті і на селі.
|
с.50-51, сфотографувати, які роботи виконують весною у нашому селі.
|
|
Святковий календар весни. Великдень.
|
с. 52, опрацювати матеріал підручника, намалювати писанку.
|
|
Святковий календар весни. Мамине свято.
|
с. 53, виготовити листівку для мами.
|
Математика
|
Віднімаємо числа другої п’ятірки. Обчислення виразів. Творча робота над задачею.
|
с.100, виконати завдання за картками.
|
|
Порівнюємо число і математичний вираз.
|
с.101, виконати завдання у підручнику.
|
|
Досліджуємо таблиці віднімання чисел другої п’ятірки.
|
с.102, виконати завдання, запропоновані у підручнику.
|
|
Порівнюємо число і математич-
ний вираз. Складання і розв’язування задач за коротким записом.
|
с.103, виконати завдання за підручником.
|
|
Порівнюємо математичні вирази.
Творча робота над задачею.
|
с.104, виконати завдання за підручником.
|
|
Вимірюємо маси предметів. Кілограм.
|
с.105, опрацювати матеріал підручника, виконати завдання за картками.
|
|
Вимірюємо місткість посудини. Літр.
|
с.106, виконати завдання за картками.
|
|
Перевіряємо свої досягнення. Систематизація і узагальнення вивченого.
|
с.107, виконати всі завдання.
|
|
Записуємо задачу коротко. Підбір опорної схеми до задачі.
|
с.108, виконати завдання з підручника.
|
Навчання грамоти
|
Буква Щ, щ. Розвиток звуковимовних умінь.
|
с.32-33, прочитати виразно, зробити звуко-буквений аналіз запропонованих слів
|
|
Письмо малої та великої букв Щ, щ.
|
Виконати завдання в зошиті.
|
|
Алфавіт. Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу. Робота з дитячою книжкою: знайомлю друзів зі своєю улюбленою книгою.
|
с. 34-35, прочитати тексти підручника, розповісти другові про свою улюблену книгу по телефону.
|
|
Алфавіт. Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу. Списування з друкованого шрифту.
|
Виконати завдання в зошиті.
|
|
Закріплення вивченого. Формування читацьких умінь.
|
Читати за запропонованими картками.
|
|
Повторення написання малих і великих літер української абетки. Списування з друкованого шрифту.
|
Виконати завдання в зошиті.
|
|
Узагальнення і систематизація вивченого за букварний період.
|
Прочитати запропонований матеріал.
|
|
Узагальнення і систематизація вивченого за букварний період. РЗМ: ставлю запитання до речень.
|
Виконати завдання в зошиті.
|
|
А. Костецький. «Батьківщина».
Робота з дитячою книжкою:
читання на вибір.
|
с.36-37, виразно читати тексти підручника
|
|
Закріплення уміння писати малі літери із заокругленням внизу – і, ї, и,ш, й, ц, щ.
|
Виконати завдання у зошиті.
|
|
А. Камінчук. «Наша столиця».
|
с. 38-39, навитись виразно читати.
|
|
Закріплення уміння писати малі літери з похилою лінією із заокругленням вгорі та внизу – г, п, т, р. письмо з ними слів та речень.
|
Виконати завдання у зошиті.
|
|
Зірка Мензатюк. «Український прапор».
|
с. 40-41, прочитати уважно та виразно текст, відповісти на запитання після прочитаного.
|
|
Закріплення уміння писати малі літери з прогнутим плавним елементом. Письмо з ними слів та речень.
|
Виконати завдання у зошиті.
|
|
Т. Шевченко. «Тече вода з-під явора…» робота з дитячою книжкою» читаю вірші Г. Фальковича.
|
с. 43-44, прочитати про поета, вивчити вірш напам’ять.
|
|
Закріплення вміння писати малі літери з овалом. Письмо слів і речень з ними.
|
Виконати завдання в зошиті.
|
|
Л. Українка. «Три метелики».
|
с. 45-46, прочитати про поетесу, виразно прочитати казку, відповісти на запитання після прочитаного.
|