Предмет
|
Тема вивчення
|
Практична робота
|
Я досліджую світ
|
Як ставитися до інших.
|
с.56, прочитати вірш.
|
|
Не будь жадібним.
|
с.57, опрацювати матеріал сторінки, виконати завдання в зошиті, с. 46
|
|
Умій дружити.
|
с.58-59, опрацювати матеріал, виконати завдання в зошиті, с.47.
|
Математика
|
Досліджуємо властивості величин. Ціле і частина. Визначення довжини ламаної. Розв’язування задач.
|
с.109, виконати завдання за картками.
|
|
Досліджуємо лічильну одиницю «десяток». Лічба десятками. Сотня.
|
с.110, виконати завдання у підручнику.
|
|
Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки. Робота з математичними матеріалами.
|
с.111, виконати завдання, запропоновані у підручнику.
|
|
Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо круглі числа. Порівняння чисел.
|
с.112, виконати завдання за підручником.
|
Навчання грамоти.
|
Закріплення уміння писати малі літери з півовалами.. Письмо слів і речень із ними.
|
Виконати завдання в зошиті.
|
|
Іван Франко. «Ріпка».
|
с. 48-50, прочитати початок казки, розповісти батькам продовження.
|
|
Закріплення уміння писати малі літери з нижньою петлею. Письмо слів і речень із ними.
|
Виконати завдання в зошиті.
|
|
Василь Сухомлинський. «Яблуко в осінньому саду».
|
С. 51-53, прочитати текст, відповісти на запитання.
|
|
Закріплення уміння писати малі літери в та ь закритої та відкритої форм.
|
Виконати завдання в зошиті.
|
|
Всеволод Нестайко. «Пробудження».
|
С54-56, прочитати текст, виконати завдання після прочитаного.
|
|
Закріплення уміння писати малі літери ч, н, ю, к. Письмо слів і речень із ними.
|
Виконати завдання в зошиті.
|
Німецька мова
|
Після школи
|
С.86, виконати впр.4
або робота з індивідуальною карткою (розміщено у групі Viber)
|
|
Що ти любиш робити?
|
Переглянути навчальне відео та з його допомогою вивчити дні тижня
https://youtu.be/XQfPHRAQBbc
або впр.5 с.189
|