Предмет
|
Тема вивчення
|
Практична робота
|
Природознавство
|
Використання і охорона природних багатств водойм.
|
Підготувати розповідь про
рослинний і тваринний світ
водойм твого краю.
|
|
Грунти України, їх стан та охорона
|
с.128-131, прочитати, дати відповіді на питання рубрики “Перевір себе”
|
Літературне
читання
|
Дж. Родарі “Дорога, що нікуди не
вела” (продовження)
|
с. 151-153, виконати тестові
завдання
|
|
Опрацювання творів із “Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 3, 4 класах”
|
с.155-161, прочитати твір, переказати зміст прочитаного
|
|
Перевір свої досягнення.
Підсумковий урок з теми “Літературні казки зарубіжних письменників”
|
с.154, опрацювати питання рубрик: Знаю..., Розумію, можу пояснити..., Умію...”
|
|
Вступ до теми “Світ дитинства в літературі”. Життя і творчість Анатолія Костецького. А.Костецький “Мрія”
|
с.155-157, виразно читати,
дати відповіді на питання
|
Українська
мова
|
Однорідні члени речення, виражені прислівниками. Складання усного висловлювання за поданим початком
|
с.169-170, вивчити правило,
виконати впр. 333, 335
|
|
Розвиток зв'язного мовлення.
Текст-розповідь за фотослайдами.
|
Зошит із розвитку мовлення, с.47-50, виконати 6, 7, 8 завдання
|
|
Роль однорідних членів речення, виражених прислівниками.
Усне продовження казки.
|
с.170-172, виконати впр.336 (усно), 338 (письмово)
|
Математика
|
Узагальнення знань по темі “Множення на розрядні числа”
|
с.146, виконати № 1, 5, або
№ 3, 8
|
|
Письмове множення двоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями.
|
с.147-148, розглянути пояснення за № 921, виконати № 926, або № 927
|
|
Письмове множення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями.
|
с.148-149, перевірити обчислення за № 929, виконати № 933, 934
|
|
Письмове множення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями.
|
с.149-150, розглянути пояснення та запис за № 936,
виконати № 940, 941
|
Інформатика
|
Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі програмування для дітей.
|
с. 131-137, опрацювати матеріал, дати відповіді на запитання та завдання від Комп'юшка
|
Я у світі
|
Різноманітність культур і звичаїв народів.
|
с.103-106, прочитати, скласти листа до ровесника-іноземця про свою країну.
|
Трудове
навчання
|
Проєкт “Декорування великодніх яєць”
|
с.102-103, ознайомитись із завданнями пошукової діяльності; прикрасити великодні яйця технікою, яка найбільше подобається.
|
Образотворче
мистецтво
|
Особливості природного середовища рідного села.
|
Виконати композицію
“Пам'ятки архітектури”
|
Основи
здоров'я
|
Як досягти мети.
|
с. 145-147, прочитати, виконати проєкт “Моя мета”
|
Музичне
мистецтво
|
Музика мандрує світом
|
с.136-141, розучити слова пісні “Пісенька друзів” сл. Ю.Ентіна, муз. Г.Гладкова
|
Фізична
культура
|
Стрибкові вправи
|
Повправлятися у стрибках зі скакалкою на одній та двох ногах.
|
Курс “Я люблю Україну”
|
Українське музичне мистецтво
|
Опрацювати матеріал у зошиті,
с. 103-110
|
Німецька мова
|
Де ти був минулого літа?
|
Виконати впр.2 сторінка 158
Опрацювати граматичний матеріал одним із способів:
І- https://youtu.be/xu9IADV9unk
ІІ- впр.3 с.159 (додаткові пояснення будуть у у групі Viber)
та виконати впр.6 с.159
|
|
Літні канікули
|
Виконати впр. 5 сторінка 162,
Потренуватись будувати речення у минулому часі (за бажанням) https://www.lysaks.com/deutsch/spiele/003-sein-003.php
|