Зарубіжна література
|
Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.
|
- Перкглянути відео урок
- Написати коротку характеристику образу Тома за поданим планом
|
|
Роберт Шеклі (1928 — 2005). «Запах думок». Утвердження сили людської думки у творі. Гуманістичний зміст оповідання — віра в перемогу людського розуму.
|
- Преглянути відео урок або прочитати твір в підручнику
- Виконати тестові завдання до твору
|
Образотворче мистецтво
|
Міфи рідного краю.
|
Ліплення пластиліном міфічного героя
|
Музичне мистецтво
ми
|
Рондо.Сюїта.
|
https://talya62.blogspot.com/p/6.html переглянут відео-урок
|
Укр.мова
|
Роздільне написання складених числівників
|
Ст.205. Виконати впр.477.
|
Написання разом порядкових числівників з
–тисячний.
|
Ст.197. Виконати впр.464(2)
|
Правильне вживання числівників на позначення дат і часу
|
Виконати тестові завдання на ст.207
|
Укр.літ.
|
Повість Лесі Ворони-ної“Таємне товариство боягузів”
|
Написати характеристику другорядних героїв
|
ЗМ. «Стосунки між різними поколіннями в родині»
|
Написати твір «Стосунки між різними поколіннями в родині»
|
Інтегрований курс. Всесвітня історія. Історія України.
|
Природні умови Італії та виникнення міста Рим
|
Прочитати параграф 40,виконати завдання на контурній карті
|
Римська республіка в V – середині ІІІ ст.. до н.е.
|
Прочитати параграф 41; описати римське військо ІІІ ст.. до н.е. .Порівняти його з давньогрецьким.
|
Біологія
|
Узагальнення та систематизація знань та вмінь учнів
|
Виконати різнорівневі завдання(додаткові пояснення будуть у групі Viber)
|
Особливості живлення та життєдіяльності грибів
|
Прочитати §47. Охарактеризувати спільні та відмінні ознаки грибів з рослинами та тваринами.
|
Трудове навчання
|
Види конструкційних матеріалів.
|
Визначити властивості бавовняних та лляних тканин.
|
Інформатика
|
Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі.
|
Прочитати § 14
Дати відповіді на запитання в кінці параграфа.
Виконувати тренувальні вправи з підручника ст..114-118 у програмі Скретч
|