7 клас
Предмет
|
Тема вивчення
|
Практична робота (виконати вправу, виконати практичну роботу, зробити повідомлення, створити презентацію та ін.)
|
Алгебра
|
Лінійне рівняння із двома змінними та його графік
|
Опрацювати §25, 26, вивчити правила, переглянути відео урок https://www.youtube. com/watch?v= IHPJC9DTSLM Виконати №951 або 960, 981 або 990
|
Система рівнянь із двома змінними. Графічний спосіб розв’язування систем
|
Опрацювати §27, переглянути відео урок
https://www.youtube. com/watch?v=efUFkT6A60s Виконати №1009, 1013 або 1017
|
Геометрія
|
Основні задачі на побудову: побудова кута що дорівнює даному та побудова бісектриси даного кута
|
Опрацювати §27, розглянути задачу 2 та 3 на с. 157, виконати №722, 724
|
Основні задачі на побудову: поділ даного відрізка навпіл
|
Опрацювати §27, розглянути задачу 4 на с. 158, виконати №726, 727
|
Фізика
|
Розв’язування задач
|
Виконати індивідуальні завдання
|
Механічна енергія та її види
|
Опрацювати §42, виписати формули в зошит, вик. №321, 323, 297
|
Німецька мова
|
Подорож
|
Виконати на вибір:
І- виконати впр. 4 с.150
ІІ- виконати впр. 7 с.150
|
Німеччина на карті Європи
|
Переглянути навчальне відео
https://youtu.be/W8C6ACVCqT0
Виписати назви країн, що межують з Німеччиною
|
Географія
|
Зони лісів помірного поясу. Лісостепи та степи Євразії
|
Опрацюйте § 49. Перегляньте відео: https://youtu.be/FS62vjB5aNc, https://youtu.be/n0bG2wX8pck, Виконайте у зошиті таблицю,
|
Напівпустелі й пустелі помірного поясу. Савани та вологі субекваторіальні й вологі екваторіальні ліси. Вертикальна поясність Євразії
|
Опрацюйте § 49. Перегляньте відео: https://youtu.be/2rnr4tFxqvw, https://youtu.be/MT2tbpwLqZw h Виконайте у зошиті таблицю, користуючись текстом підручника та інтернет-ресурсами (таблиця додається). ttps://youtu.be/2rnr4tFxqvw
|
Основи здоров’я
|
Найближче оточення дитини. Вплив родини і друзів. Принципи формування міжособистісних стосунків.
|
Опрацюйте § 25.
Виконайте завдання в зошиті: намалювати в зошит схему типи відносин між людьми та навести приклади, записати відповіді на запитання: І-ІІ рівні, або ІVрівня на ст. 129.
|
Російська мова
|
Читання в особах: визначення основної думки тексту, аналіз вчинків дійових осіб твору. Говоріння: складання висловлювання за придуманою ситуацією.
|
- Прочитати текст впр.458
- Виконати впр. 461, 463
|
|
Правопис займенників. Письмо: складання висловлювання за опорними словами.
|
- Вивчити правило на с.58.
- Виконати впр.466,467, 468.
|
Зарубіжна література
|
О.Генрі «Останній листок» Образи дівчат, їхня динаміка (Сью, Джонсі). Особливості художньої мови новели, розповідач.
|
1) Переглянути відео урок.
2) Дати відповідь на запитання «Що допомагає нам зрозуміти О.Генрі своєю новелою «Останній листок»
|
|
УРЗМ Твір-роздум «Чи здійснилася мрія старого Бермана?» (за новелою О. Генрі «Останній листок».
|
Написати твір-роздум.
|
Укр.мова
|
ЗМ. Портретний нарис в публіцистичному стилі
|
Написати нарис
|
Прийменник
|
Опрацювати §35. Виконати впр.458, 459.
|
Види прийменників за будовою
|
Вивчити види прийменників за будовою(ст.212). Виконати впр.468.
|
Укр.літ.
|
Олена Теліга. Поезія «Радість»
|
Аналізувати вчинки героїв, виписати художні засоби
|
Олександр Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили»
|
Опрацювати біографію, прочитати твір
|
Історія України
|
Українські землі у складі Великого князівства Литовського.
|
Прочитати параграф 21-22, заповнити хронологічну таблицю.
|
Всесвітня історія
|
Узагальнення з теми «Матеріальний і духовний світ європейського Середньовіччя»
|
Виконати тести; розв’язати кросворд.
|
Образотворче мистецтво
|
Створення власного іміджу
|
https://www.youtube.com/watch?v=CwzeqqAYq80
створити власний імідж
|
Музичне мистецтво
|
Музика в мультиплікації.(Гей ви козаченьки муз.Г.Татарченка , сл..В.Крищенка)
|
Подивитися фр.м\ф «Лікар Айболит»
Підручник с.111
|
Біологія
|
Форми поведінки тварин
|
Прочитати §43, 44,45,46.
Виконати завдання «Чи вірите ви…»(додаткові пояснення будуть у групі Viber)
|
Типи угрупувань. Комунікація тварин. Використання тваринами знарядь праці. Елементарна розумова діяльність.
|
Прочитати §48,49.
Підготувати повідомлення на тему «Типи угрупувань тварин за К.Лоранцем». Дати письмову відповідь на запитання: Чому у тварин деяких видів одні особини здійснюють міграцію, а інші живуть осіло?
|
Хімія
|
Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини.
|
Прочитати §23.
Передивитись відео.
https://m.youtube.com/watch?v=cdnbSXj7sNA&feature=share
Виконати впр.4 ст.159 підручника.
|
Трудове навчання
|
Декоративна подушка
|
Виготовляти декоративну подушку
|
|