Укр.мова
|
Групи вставних слів за значенням
|
Вивчити групи вставних слів. Виконати впр.382.
|
Групи вставних слів за значенням
|
Виконати впр.383, 385
|
Укр.літ.
|
Повість Ніни Бічуї“Шпага Славка Беркути”
|
Вивчити прозовий уривок
|
Володимир Дрозд «Білий кінь Шептало»
|
Опрацювати біографію,прочитати твір
|
Історія України
|
Посилення колоніальної політики Російської імперії. Ліквідація гетьманату.
|
Прочитати параграф 29, класти порівняльну таблицю «Гетьманювання І.Скоропадського та Д.Апостола»
|
Історія Всесвітня
|
Просвітництво і промислова революція.
|
Прочитати параграф 22,скласти хронологічну таблицю впровадження найважливіших технічних новинок у промисловість у ХУІІІ ст. або заповнити таблицю «Ідеї французьких просвітителів»
|
Мистецтво
ми
|
Романтизм в образотворчому мистецтві
|
http://ovraschko.blogspot.com/p/blog-page_7.html (переглянути матеріал до уроку 27)
підручник с.146-155)
|
Біологія
|
Загальна характеристика сенсорних систем. Їхня будова. Зорова сенсорна система. Око. Гігієна зору.
|
Прочитати §41,42
Л/д «Визначення акомодації ока»
(додаткові пояснення будуть у у групі Viber) https://www.youtube.com/watch?v=aKIBh-yCsmM
|
Сприйняття світла, кольору, простору.
|
Прочитати §43. Л/д «Виявлення сліпої плями на сітківці ока» (додаткові пояснення будуть у групі Viber)
|
Хімія
|
Узагальнення знань
|
Виконати різнорівневі завдання
|
Розрахункові задачі.
|
Розв’язування задач.
(додаткові пояснення будуть у групі Viber)
|
Інформатика
|
Умовні оператори.
|
Прочитати ст..131-169
|
Трудове навчання
|
Панно
|
Виготовлення великодньої композиції у вигляді панно.
|