Зарубіжна література
|
Повторення та узагальнення за темою «Нові тенденції у драматургії кінця XIX — початку XX ст» ( за .творчістю Г. Ібсена та Б. Шоу)
|
Виконати посильні різнорівневі завдання на с. 270-271
|
Література XX–XXI ст. Життя, історія, культура
Шолом-Алейхем «Тев'є-молочар». Тема історичного зламу, який пройшов крізь долю людини і народу на межі ХІХ-ХХ ст.
|
- Переглянути відео урок.
- Виконати вправу «Так» чи «ні»
|
Укр.мова
|
Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв´язку
|
Намалювати схеми речень.(Впр.321)
|
Текст
|
Опрацювати §30.Виконати впр.337
|
Укр.літ.
|
Біблія в житті Т.Шевченка «Ісаїя. Глава 35»
|
Скласти цитатний план
|
ПЧ. Т.Шевченко “Щоденник ”
|
Прочитати твір
|
Історія України
|
Економічне та суспільно- політичне життя у складі Австро – Угорщини.
|
Прочитати параграф 27
|
Всесвітня історія
|
Міжнародні відносини наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття.
|
Прочитати параграф 26, скласти хронологічну таблицю основних подій у міжнародних відносинах даного періоду.
|
Основи правознавства
|
Практичне заняття. Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх
|
Використовуючи матеріал підручника, додаткових джерел проаналізувати наведені ситуації .
|
Мистецтво
|
Телебачення погляд у світ
|
https://drive.google.com/file/d/1duTszMdI0_NlbWzpOwp0dEW5p1cusb4g/view підручник с.213
|
Біологія
|
Основні групи організмів: віруси, бактерії, археї, еукаріоти.
|
Прочитати §51. Доповнити речення. (додаткові пояснення будуть у групі Viber)
|
Огляд основних еукаріотичних таксонів.
|
Прочитати §52,53.Письмово: Заповнити таблицю з підручника на ст..227
|
Хімія
|
Вуглеводні: глюкоза, сахароза, крохмаль, целюлоза. Молекулярні формули, фізичні властивості, поширення і утворення в природі.
|
Прочитати §37. Написати характеристику одного з вуглеводів.
Л/д: Відношення крохмалю до води. (додаткові пояснення будуть у групі Viber) https://www.youtube.com/watch?v=C-JwnPf_254
|
Крохмаль і целюлоза – природні полімери.
|
Прочитати §38.
Л/д: Взаємодія крохмалю з йодом. https://www.youtube.com/watch?v=91bh-sgtGww Прочитати ст..131-169 (додаткові пояснення будуть у групі Viber)
|
Інформатика
|
Узагальнення знань учнів.
|
Виконати різнорівневі завдання.
|
Розв’язування компетентнісних задач.
|
(додаткові пояснення будуть у групі Viber)
|
Трудове навчання
|
Корисні речі для помешкання.
|
Пошити захисну маску. (додаткові пояснення будуть у групі Viber)
|