Предмет
|
Тема вивчення
|
Практична робота
|
Природознавство
|
Гори Карпати
|
с.146-151, прочитати, дати відповідь на питання рубрики “Перевір себе”
|
Кримські гори
|
с.151-155, прочитати, дати відповідь на питання рубрики “Перевір себе”
|
Літературне
читання
|
Із гумором про серйозне. Г.Бойко “Консультант”, М.Сингаївський “Сміх для всіх”
|
с.172-173, опрацювати тексти
|
Позакласне читання. Майстер веселого цеху — Грицько Бойко.
|
Прочитати твір Грицько Бойка на власний вибір
|
Ірен Роздобудько “Я зніматимуся в кіно”
|
с.163-166, прочитати, поставити два запитання по змісту
|
Робота з літературним твором
|
Виконати завдання відповідно інструкції
|
Українська
мова
|
Аудіодиктант
|
Записати текст, дотримуючись єдиних вимог писемного мовлення
|
Повторення вивченого про спільнокореневі слова, будову слів.
|
с.180-181, виконати впр.359 (усно), впр.362 (письмово)
|
Повторення вивченого про частини мови. Розбір речень за частинами мови.
|
с.182-183, виконати впр.364 (усно), впр.366 (письмово)
|
Математика
|
Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові, якщо частка містить нулі в кінці. Задачі з буквеними даними.
|
с.162, розглянути пояснення за № 1038, виконати № 1041, 1042
|
Письмове ділення з остачею багатоцифрових чисел на двоцифрові, якщо частка містить нуль одиниць. Задачі на спільну роботу.
|
с.163, прочитати пояснення за № 1044, виконати № 1049, 1050
|
Ділення складених іменованих чисел на двоцифрові числа. Обчислення значень виразів на сумісні дії різного ступеня. Розв'язування задач.
|
с.163-165, розглянути пояснення за № 1051, виконати № 1057, 1058
|
Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Розв'язування рівнянь. Ділення іменованих чисел.
|
с. 165-166, виконати №1065, 1066
або №1074, 1075
|
Інформатика
|
Пристрої введення та виведення
інформації
|
Скласти кросворд про дані пристрої
|
Я у світі
|
Волонтерство як добровільна суспільно корисна діяльність
|
Опрацювати визначення терміну “волонтер”
|
Трудове
навчання
|
Пап'є-маше
|
с.116-119, прочитати матеріал,
розпочати виготовлення моделі посуду в техніці пап'є-маше
|
Основи здоров'я
|
Розвиток творчих здібностей
|
с.154-157, опрацювати матеріал
|
Фізична культура
|
Вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості
|
Виконати вправи для запобігання плоскостопості, розучити правила рухливої гри “Естафета звірів”
|
Курс “Я люблю Україну”
|
Народна медицина. Лікарські рослини України
|
с.126-129, опрацювати матеріал
|
Образотворче
мистецтво
|
Різноманітність форм металевих виробів
|
Виконати композицію “Металеве мереживо. Чудо-дзвіночки”
|
Музичне мистецтво
|
Музичні подорожі у часі
|
Послухати сучасні обробки класичних творів
|
Німецька мова
|
Дикі тварини
|
Виконати на вибір:
І-впр 1 с.179;
ІІ- впр.3 с.180
|
|
Дикі тварини. Контроль читання
|
Завдання буде розміщено 05.05 о 10.00 у вайбері
|